Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Snoop Dogg poate fi fața neoficială a Web3 și NFT, dar ce înseamnă asta pentru industria de creativitate?

snoop dogg

Snoop Dogg pare a fi fața neoficială a Web3 și posibil chiar a NFT-urilor, dar care este impactul real pe care Web3 îl poate avea asupra industriilor creative?

Descris de mulți utilizatori și străini drept Vestul Sălbatic, Web3 este open-source și descentralizat și i-a determinat pe mulți să caute modalități de a profita de pe urma caracteristicilor sale, în special cu Metaverse în creștere, conform cointelegraph.com.

În timp ce unele companii și investitori aleg unde să plaseze cele mai bune pariuri, popularul rapper și colecționar de jetoane nefungibile Snoop Dogg pare să-și fi găsit ritmul și îi învinge pe mulți pe piață.

 

Cunoscătorul de canabis și NFT a anunțat că s-a alăturat platformei de jocuri și stil de viață nativ digital FaZe Clan pe 7 martie, cu intenția de a consolida legătura culturală dintre muzică și jocuri. Prin participarea sa cu obiectele de colecție digitale, Snoop Dogg și-a ridicat acreditările în sectorul Web3 și este considerat de experți o voce proeminentă.

De la construirea Snoopverse în The Sandbox până la crearea personajului online pseudonim „Cozomo de' Medici”, amprenta digitală a lui Snoop Dogg este greu de ignorat. Impactul și influența pe care rapperul le-a avut în sector sunt incontestabile, cel puțin un investitor cheltuind peste 450.000 de dolari pentru un teren digital adiacent moșiei virtuale a rapperului.

Participarea lui Snoop la Web3 evidențiază inovația, crearea și dezvoltarea conținutului și proprietatea. Rapperul nu se sfiește să-l lase ca și cum ar fi fierbinte la fiecare pas în sector, lăsându-i pe unii să tragă concluzia că el ar putea fi fața actuală a Web3 și deschide calea altor creatori.

Se deschid noi căi pentru NFT-urile muzicale

NFT-urile muzicale vin după popularitatea observată de NFT-urile de artă vizuală, iar în prezent există câteva parteneriate strategice în derulare. De exemplu, Snoop Dogg a achiziționat recent Death Row Records și intenționează să o transforme în prima casă de înregistrare NFT din Metaverse. Alții găsesc impact în parteneriatul cu alți artiști.

Royal, o platformă de drepturi de autor NFT fondată de DJ și producătorul muzical 3lau, a colaborat cu rapperul Nas pentru a aduce la cunoștință diferitele moduri în care artiștii pot intra în legătură cu fanii lor, generând în același timp venituri direct din creațiile lor. Cu toate acestea, nu doar marile nume din industrie se îndreaptă spre tehnologie și sector.

Expertii Web3 sunt încântați de libertatea creativă din Metaverse și ajung să realizeze că NFT-urile pot oferi artiștilor un mijloc de a fi compensați în mod echitabil. Vorbind despre această tendință, Iman Europe, un muzician și șeful relațiilor cu artiștii la startup-ul muzical NFT Sound, a evidențiat lui Bloomberg cât de mult sunt subcutați artiștii în industria muzicii tradiționale, spunând : „Am pus o persoană să-mi cumpere melodia pentru suma. ar fi fost nevoie de un milion de fluxuri pentru a ajunge.” Pe 14 martie, Snoop Dogg a lansat o muzică NFT prin Sound care a epuizat și a strâns 100 Ether ( ETH ) (271.399 USD).

După ce navighează în modelele de streaming Web2, creatorii construiesc structuri mai bune în cadrul NFT-urilor muzicale pentru a-și câștiga existența. Latashá, un artist și șeful programării comunitare la protocolul de piață NFT Zora, a vândut peste 50 de jetoane muzicale și multimedia nefungibile, spunând platformei blockchain axate pe NFT Palm că se vând cu o medie de 20.000 USD per 1/1 opera de artă.

Spre deosebire de modelul Web2, în care artiștii trebuie să acceseze sute de fluxuri înainte de a câștiga chiar și 1 dolar, infrastructura Web3 introduce dreptul de proprietate asupra mixului.

Deși NFT-urile muzicale nu au înregistrat aceeași creștere ca și NFT-urile cu dovadă de profil (PFP), au existat dezvoltări sporite în utilitatea și funcționalitatea lor.dincolo de a servi doar ca fișiere audio. Infrastructura Web3 și blockchain-ul a deblocat și a revoluționat industria economiei creatorilor.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.