Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

'Tablouri vii' este numele concursului naţional lansat de muzeele franceze

www.news.ro
tablouri vii

În contextul în care muzeele nu sunt accesibile, a reinterpreta o operă de artă acasă cu mijloacele aflate la îndemână este un nou joc apărut pe reţelele de socializare devenit o provocare naţională în Franţa, potrivit news.ro.

Vineri, site-ul CLICfrance, platformă francofonă a muzeelor şi locurilor culturale inovatoare franceze, a anunţat un concurs naţional.

Intitulat "A reinterpreta operele muzeelor din Franţa", concursul invită publicul pe contul de Facebook sau Instagram să evoce o operă de artă la alegere, "refăcută" cu obiecte din cotidian şi fără retuşuri.

Citește și: Comentariu de Valeriu Șuhan: Spartacus și „banii țiganilor“

Două condiţii sunt totuşi necesare pentru acest joc liber şi gratuit la care pot participa singuri sau alături de rude, mici şi mari, aflaţi în izolare. În primul rând, trebuie să ai domiciliul în Franţa şi neapărat să interpretezi o operă, pictură sau sculptură, aflată în colecţiile muzeelor franceze.

Fiecare dintre participanţi poate concura cu mai multe realizări. Creaţiile care au fost deja publicate pot concura imediat de când sunt republicate pe Facebook sau Instagram.

Concursul va avea loc până la 25 mai. Premiile vor consta în vizite VIP imediat ce vor fi redeschise muzeele, abonamente anuale, cataloage de expoziţii, DVD-uri. Câştigătorii vor beneficia de vizibilitate pe site-urile web şi pe reţelele de socializare ale muzeelor participante, precum şi pe site-ul şi în printul revistei Beaux Arts.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.