Produsele pentru îngrijirea părului, obiectele de mobilier, aparate de îngrijire personală şi consumabile pentru frizerie şi coafură sunt în topul achiziţiilor făcute de femei în campania Black Friday 2021, pe unul dintre cele mai importante magazine online pentru femei, cu prezenţă regională, în România, Ungaria şi Bulgaria.
Esteto.ro derulează campania de Black Friday 2021 în intervalul 1-14 noiembrie şi oferă reduceri între 5% şi 50% la aproape 30.000 de produse, la care se adaugă alte câteva zeci de mii de produse listate pe platforma Esteto Marketplace, informează vineri un comunicat al companiei. Reducerile de Black Friday afişate pe Esteto.ro şi în marketplace sunt calculate în funcţie de cel mai mic preţ din ultimele 30 de zile, platforma validând automat discount-ul.
"Dacă analizăm toate vânzările Esteto de la începutul lunii noiembrie şi comparăm preţurile pe care le practicăm în afara campaniei curente, observăm că valoarea medie a reducerii oferite clienţilor în Black Friday 2021 este de 22% - practic, dacă clienţii ar fi făcut aceleaşi achiziţii pe Esteto.ro în luna octombrie 2021, ar fi avut plătit cu 22% mai mult ca acum", spune Octavian Jomir, CEO Esteto.ro.
În medie, de la începutul campaniei de Black Friday din acest an, clientele au făcut cumpărături în valoare de 195 de lei/ comandă, în creştere de la 170 de lei/ comandă plasată în BF 2020.
Cea mai mare achiziţie, în valoare de 33.020 de lei, a fost făcută în Esteto Marketplace chiar în dimineaţa primei zile a evenimentului de shopping (1 noiembrie 2021), în timp ce comanda cu cele mai multe produse în coş, 136 de bucăţi, a fost plasată de o clientă în data de 7 noiembrie, susţin reprezentanţii magazinului online.
Până în prezent, ziua cu cele mai multe comenzi şi cel mai mare număr de produse vândute de Esteto.ro în BF 2021 a fost 2 noiembrie. "Ne aşteptăm ca vineri, 12 noiembrie, să doborâm toate recordurile în materie de vânzări de Black Friday 2021 - comenzi plasate, număr de produse comandate şi valoarea acestora -, iar pentru asta ne-am asigurat că stocurile sunt suficiente şi că din punct de vedere logistic şi operaţional suntem pregătiţi să susţinem cererea şi să facilităm livrarea tuturor comenzilor cât mai rapid", mai spune Octavian Jomir, CEO Esteto.ro.
În luna noiembrie, comenzile plasate pe Esteto.ro au ajuns la clienţi în maximum 48 de ore (2 zile calendaristice). În total, în prima parte a campaniei de Black Friday din acest an, Esteto.ro a înregistrat vânzări mai mari cu 75% faţă de perioada similară din 2020, în timp ce creşterea din marketplace a depăşit 220%.
Magazinul online derulează simultan Black Friday şi în Ungaria şi Bulgaria, unde vânzările se înscriu pe acelaşi trend ascendent, potrivit Agerpres.ro.
Esteto.ro este unul dintre cele mai importante magazine online pentru femei care comercializează peste 520.000 de produse (produse cosmetice, naturiste, parfumuri, cărţi, jucării, ceasuri, bijuterii, Home & Deco şi Fashion) şi integrează în marketplace-ul propriu, oferte de la peste 400 de parteneri activi.
Esteto.ro a fost fondat în 2013 de Octavian Jomir şi de soţia sa, Elena Jomir, magazinul online ajungând să fie recunoscut între cele mai importante business-uri online din România, cu prezenţă regională, în Bulgaria şi Ungaria, înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de 4,6 milioane de euro, în creştere cu 74% faţă de anul anterior.
Comentează