Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

TUN din bani publici, în plină stare de URGENȚĂ: ANOFM dă peste 600.000 de euro pentru achiziţia de bannere și pixuri/ UPDATE Drept la replică

anofm

Priorități, nu glumă! În plină stare de urgență, ANOFM alocă o sumă importantă de bani pentru ....pixuri, agende și afișe, asta în condițiile în care zi de zi români rămân fără loc de muncă.

Citește și: PING-PONG cu nervii timișorenilor: Maternitatea Odobescu NU SE REDESCHIDE, carantina contină

Agenţia Naţională de Ocupare a Forţei de Muncă vrea să dea peste 600.000 de euro pentru achiziţia de bannere, pixuri, agende, pliante și afișe. De asemenea, licitaţia anunţată de ANOFM prevede şi difuzarea a 8 spoturi TV și 4 spoturi radio. Bugetul pentru difuzarea acestora pe TV şi radio se ridică la peste 600.000 de euro, notează g4media.ro.

UPDATE

Drept la replică ANOFM

Urmare a publicării articolului “TUN din bani publici, în plină stare de URGENȚĂ: ANOFM dă peste 600.000 de euro pentru achiziţia de bannere, pixuri, agende, pliante și afișe”, din data de 02.04.2020, pentru clarificarea informațiilor prezentate şi pentru corecta informare a opiniei publice vă transmitem următorul drept la replică:

 

În momentul de față, ANOFM are în implementare 13 proiecte finanțate din fonduri europene, proiecte în bugetele cărora sunt prevăzute diverse achiziții ce vin în sprijinul derulării activităților acestora.

Printre acestea se numără și ,,INTESPO – Înregistrarea Tinerilor în Evidențele Serviciului Public de Ocupare”, al cărui contract de finanțare a fost semnat cu peste doi ani în urmă, mai precis în data de 26.09.2017, în vreme ce calendarul de activități a fost aprobat înainte de începerea crizei din domeniul sănătății.

Grupul țintă al proiectului este constituit  din 200.000 tineri NEETs, inactivi,cu vârsta între 16-24, neînregistrați la SPO, cu accent pe aceia cu nivel scăzut de competențe și care au dificultăți în a se integra social, care vor fi sprijiniţi în vederea înregistrării lor în baza de date a SPO.

Unul din obiectivele  proiectului este „creșterea gradului de informare și conștientizare în rândul tinerilor din categoria NEETs cu privire la avantajele înregistrarii la SPO și la opțiunile pe care le au în vederea integrării pe piața muncii, în educație, formare sau antreprenoriat prin realizarea unei campanii de informare și conștientizare la nivel național” .

Ca urmare a noului context din domeniul sănătății, ANOFM a dispus suspendarea procedurilor de achiziție și anularea achiziției din cadrul proiectului ,,INTESPO – Înregistrarea Tinerilor în Evidențele Serviciului Public de Ocupare”.

În urma verificării calendarelor de achiziții din proiectele cu finanțare europeană, al căror grafice fuseseră aprobate de Autoritatea de Management/Comisia Europeană, se va evalua oportunitatea acestora în noul context generat de criza din domeniul sănătății, ulterior urmând să se notifice Autoritatea de Management cu privire la amânarea sau anularea unora dintre cheltuieli. Totodată, ANOFM a decis demararea unei verificări interne a tuturor achizițiilor din proiectele cu finanțare europeană, urmând a se analiza oportunitatea acestora în noile condiții generate de pandemia COVID-19.

Nu în ultimul rând, precizăm că unul din obiectivele ANOFM este acela al absorbției de fonduri europene. Pentru a nu contribui la diminuarea absorbției de către România a fondurilor UE, ANOFM a luat de asemenea decizia de a nu suspenda proiectele europene în cauză, ci de a le adapta noului context generat de criza COVID-19, de a analiza oportunitatea imediată a achizițiilor și de a le amâna pe acelea care nu reprezintă urgențe.

 

 

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.