Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Twitter promite mai multă transparenţă în privinţa reclamelor politice

twitter

Twitter a anunţat marţi o serie de măsuri pe care le va implementa pentru a obţine un plus de transparenţă în privinţa reclamelor politice publicate pe această reţea de socializare, a agenţiilor de publicitate şi a utilizatorilor vizaţi de astfel de clipuri publicitare, informează AFP. Compania americană intenţionează să implementeze o politică mai strictă în privinţa conţinuturilor publicitare, să îşi amelioreze conţinuturile deja existente şi să inaugureze un centru care va recenza informaţiile despre agenţiile de publicitate şi mesajele conţinuturilor sponsorizate ("ads"), a explicat Bruce Falck, unul dintre managerii de la Twitter Inc.

"Pentru ca lucrurile să fie clare atunci când vedeţi un conţinut care face publicitate electorală, vom cere agenţiilor de publicitate să îşi identifice în mod clar reclamele ca atare", a adăugat Bruce Falck pe un blog al companiei. "De asemenea, vom modifica aspectul acestor reclame, pentru a fi clar, din punct de vedere vizual, că este vorba despre reclame politice", a adăugat el, conform Agerpres.

Compania americană va colabora, printre alţii, cu concurenţii ei, factori legislativi şi agenţiile de publicitate pentru a identifica în mod clar astfel de conţinuturi. Uriaşii din industria tehnologiei încearcă să reacţioneze după ingerinţele atribuite Rusiei în timpul campaniei prezidenţiale americane din 2016.

Facebook, Twitter şi Google au descoperit pe site-urile lor conţinuturi finanţate de organizaţii ruse în timpul campaniei electorale din Statele Unite. Prin intermediul finanţării, anumite conţinuturi de pe reţelele de socializare sau motoarele de căutare pot fi direcţionate spre anumiţi utilizatori, în funcţie de profilul lor, localitatea geografică şi istoricul căutărilor efectuate pe internet. Poate fi vorba despre reclame clasice, dar şi despre publicaţii şi pagini sponsorizate.

Astfel, 470 de conturi de pe Facebook au cheltuit aproape 100.000 de dolari între iunie 2015 şi mai 2017 pentru a publica anunţuri care promovau informaţii false. Senatorii americani au propus săptămâna trecută ca reţelele de socializare să se supună aceloraşi reguli de transparenţă în privinţa reclamelor politice şi care se aplică posturilor de televiziune.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.