"Sloganul ales pentru campania lui Klaus Iohannis, respectiv „România lucrului bine făcut” este unul care în primul rând obligă, iar dacă excecuțiile nu sunt conforme cu el, nu numai că nu-și mai îndeplinește rolul de a induce o percepție pozitivă asupra candidatului, ci sporește, prin contrast, percepțiile negative.
În acest sens, vizualurile campaniei, cel puțin cele care au fost realizate până acum, sunt realizate cu fotografii luate la întâmplare de pe internet, cu sau fără legătură cu România, cum e cazul stadionului din Varșovia care apare într-un colaj ce reprezintă România, iar exemplele de acest gen pot continua.
Părerea cvasiunanimă a specialiștilor în comunicare politică este aceea că Iohannis are parte de o campanie încropită în ultimul moment, lipsită de coerență, ceea ce trebuie să recunoaștem că rezonează cu candidatul, care ar putea mult mai bine să se desfășoare sub sloganul „România lucrului prost făcut”, sau „România lucrului făcut de mântuială”, pentru că nu-i așa?, din punct de vedere al echipei lui Klaus Iohannis România este țara unde „merge și-asa”., a spus Firea.
Comentează