Bătălia toamnei între Pro TV şi Antena 1 a început cu un mare câştigător. Vocea României a început cu cifre de audienţă fabuloase în comparaţie cu cei de la X-Factor. Diferenţele între cele două staţii au fost de sute de mii de telespectatori pe fiecare target.
Citește și: ATENȚIE! Sumă RECORD pusă de FBI pe capul unui român! Cine este și ce a făcut
Vocea României a fost urmărită la nivelul întregii țări de peste 1,6 milioane de români în fiecare minut. În același timp, la X Factor se uitau peste un milion de români, cu 600.000 mai puțini decât la Pro TV. Fără X Factor, media Antenei era de jumătate de milion de români pe post. Locul trei pentru Kanal D, cu 900.000 media, conform paginademedia.ro.
Citește și: Simona Halep a primit o veste URIAȘĂ! Sunt în joc milioane de dolari
Pe targetul comercial, jumătate de milion de telespectatori între 18 și 49 de ani a avut show-ul jurizat de Tudor Chirilă, Loredana, Smiley și Adrian Despot. La X Factor se uitau 300.000 de telespectatori din acest target. Pentru Antena 1, a fost ceva mai mult față de prima confruntare de anul trecut, dar mai mult decât dublu în comparație cu ziua de vineri, când Vocea României a fost "singură" pe interval, mai spune sursa citată.