Worldline pierde peste o treime din valoare, după acuzații că ar fi protejat clienți suspectați de fraudă

Autor: Alexandra Pricop

Publicat: 25-06-2025 19:04

Actualizat: 25-06-2025 22:04

Article thumbnail

Sursă foto: Sursa FOTO: vk.com

Acţiunile Worldline au pierdut miercuri mai mult de o treime din valoare, după ce un grup de 21 instituţii media europene au susţinut că compania franceză de plăţi digitale a acoperit frauda unui client, pentru a-şi proteja veniturile, transmite Reuters.

BaFin, autoritatea de reglementare în sectorul financiar din Germania, a interzis subsidiarei germane a Worldline - Payone - să lucreze cu 450 de clienţi în 2023 şi a impus sancţiuni companiei pentru a nu a îndeplinit cerinţele reglementărilor privind spălarea de bani şi anti-fraudă.

Conform acuzaţiilor reţelei de instituţii media internaţionale "Colaborare Investigativă Europeană - EIC" - Worldline, unul din cei mari procesatori de plăţi din Europa, cu tranzacţii anuale de 500 miliarde de euro, a continuat de atunci să lucreze cu sute din acei clienţi prin alte subsidiare.

Reuters nu a putut verifica raportul EIC şi în prezent compania nu se confruntă cu investigaţii oficiale.

Într-un comunicat, Worldline a informat că divn 2023 şi-a consolidat activităţile de control al riscului şi a încheiat relaţiile neconforme cu clienţii. Compania a analizat în ultimii doi ani mărcile care s-ar putea confrunta cu riscuri şi a renunţat la afaceri care aveau venituri de 130 miliarde de euro.

Worldline a dat asigurări că are "toleranţă zero" pentru nerespectarea reglementărilor şi în mod obişnuit discută cu autorităţile de reglementare.
La Bursa de la Paris, acţiunile Worldline au scăzut miercuri cu 41,2%, la nivelul scăzut record de 2,70 euro.

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri