Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Ziarul lui Ion Raţiu s-ar putea relansa în varianta print

ion ratiu

Ziarul "Cotidianul", publicaţie lansată în 1991, de Ion Raţiu, şi cumpărată de Realitatea-Caţavencu în 2004, s-ar putea relansa în varianta print după 5 ani de pauză. Cornel Nistorescu a cumpărat, recent, marca pentru print Cotidianul şi are planuri privind relansarea ziarului în versiunea sa tipărită, a confirmat acesta pentru Mediafax.

Nistorescu a precizat că a reuşit, în urmă cu trei săptămâni, să cumpere marca pentru print a ziarului Cotidianul, la o licitaţie organizată de un lichidator judiciar. El nu a dorit să precizeze cu ce sumă a achiziţionat această marcă. Întrebat dacă are planuri să relanseze Cotidianul în versiunea sa tipărită, Cornel Nistorescu a declarat: "Există (planuri, n.r.), dar nu sunt şanse".

Totuşi, Nistorescu a spus că, datorită faptului că a cumpărat marca pentru print Cotidianul, are posibilitatea, din punct de vedere legal, să lanseze versiunea tipărită a publicaţiei.

Marca Cotidianul, deţinută de societatea Poligraf SRL, aflată în faliment, a fost scoasă la licitaţie publică, în urmă cu câteva săptămâni, de Rovigo S.P.R.L., lichidatorul judiciar al Poligraf SRL, după cum au declarat, luni, pentru Mediafax, surse din piaţa media. În cadrul respectivei licitaţii, marca a fost adjudecată pentru suma de 20.000 de euro, exclusiv TVA (preţul de pornire al licitaţiei), au mai declarat sursele citate.

Cornel Nistorescu a achiziţionat, în februarie 2010, site-ul www.cotidianul.ro. Ziarul Cotodianul îşi încetase apariţia în print la 1 ianuarie 2010.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.