Cel mai mare magazin online din România trece prin cele mai dificile momente de la înființare. Dante International, acţionarul eMAG, cel mai mare magazin online din România, a acumulat în ultimii trei ani, din 2013 până în 2015, pierderi în valoare totală de peste 184 de milioane de lei (aproximativ 40 de milioane de euro), iar datoriile companiei s-au triplat, de la 164 milioane lei în 2012 la aproape 550 milioane de lei la finele anului trecut.
Citește și: Bill Gates a fost detronat: Ce miliardar misterios a devenit cel mai bogat om din lume
Compania a investit masiv în ultimii ani în extindere - acum este prezentă şi în Ungaria, Bulgaria şi Polonia - şi în tehnologie: mobile, platforma software, eMAG marketplace (unde firme partenere îşi pot vinde produsele pe eMAG.ro), distribuţie şi suport clienţi
"Profitabilitatea nu este focusul nostru în acest moment, investim foarte mult. Avem un minus destul de mare având în vedere că, în modelul nostru, noi construim să spunem un shopping mall cu acoperire naţională, deschis non-stop şi foarte aproape de client!" a declarat șeful companiei, Iulian Stanciu, conform economica.net.