DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Alexandru Giboi: Calibrarea mesajului e cel mai important aspect al comunicării

AGERPRES
Alexandru Giboi

Comunicarea strategică şi modul în care aceasta este folosită de partidele din România, importanţa adaptării mesajului la tipul de public, au fost câteva dintre subiectele abordate de directorul general al Agenţiei Naţionale de Presă AGERPRES, Alexandru Giboi, în cadrul dezbaterii cu tema ''Recâştigarea încrederii în politica de partid, cazul României: comunicare strategică şi Start-Up Nation'', din cadrul summitului ''Good Governance'', organizat de Strategikon. 

''Comunicarea este strategică atunci când aplici principiile managementului: planifici, organizezi, transmiţi mesajul şi apoi urmăreşti rezultatele obţinute'', a afirmat Giboi. 

El a subliniat importanţa adaptării mesajului la tipul de public pe care organizaţia, politică sau nu, îl urmăreşte. 

''Indiferent dacă vorbim de oameni politici, de partide sau de organizaţii de orice fel, calibrarea mesajului este cel mai important aspect. Nu vorbiţi engleza unui public vorbitor de germană, pentru că publicul acela nu va înţelege ce vreţi să transmiteţi. Cele două elemente de bază ale comunicării strategice sunt cunoaşterea publicului ţintă şi adaptarea mesajului în concordanţă'', a spus directorul AGERPRES. 

Referindu-se la ştirile false, precum şi la modul în care publicul alege să urmărească acest tip de informaţii, Alexandru Giboi a reafirmat importanţa educaţiei. 

''Un public educat va şti să facă diferenţa între ştirile false şi ştirile reale. De asemenea, încrederea publicului în organizaţiile de media, factor determinant în alegerile pe care publicul le face în ceea ce priveşte ştirile pe care le urmăreşte, poate fi cultivată şi prin promovarea jurnalismului de calitate. Ştirile de bună calitate sunt foarte importante în lupta împotriva ştirilor false. Este ceea ce facem la AGERPRES. Promovăm jurnalismul de calitate, iar acest lucru se reflectă în mod evident în creşterea Agenţiei din ultimii ani'', a punctat Giboi. 

Sesiunea de dezbateri a fost moderată de rectorul SNSPA, Remus Pricopie, fost ministru al Educaţiei, şi a avut doi speakeri - profesorul Edward Schumacher-Matos, director al Center for a Digital World din cadrul The Fletcher School of Law and Diplomacy, şi Alexandru Giboi, director general al Agenţiei Naţionale de Presă.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.