Accidentul feroviar de la Ploiești, din 18 decembrie 2019, soldat cu rănirea a zece persoane, s-a produs din vina mecanicului de locomotivă de la Deutsche Bahn Cargo România, se arată într-o notă a Agenției de Investigare Feroviară Română (AGIFER), potrivit b1.ro.
Raportul de Investigare Final nu este gata încă, dar specialiștii de la AGIFER au făcut o cercetare la fața locului și au descris circumstanțele producerii acestui incident, care a fost catalogat drept ”accident feroviar grav”.
CITEȘTE ȘI: Alcoolul combate frigul? Medicii dezvăluie care este, de fapt, efectul acestei combinații
”Trenul nr.30558-1 s-a pus în mișcare, fără a avea ordin de circulație pentru expediere și a depășit semnalul de manevră M 158, în poziția pe oprire (sublin.ns.). Trenul de călători nr.5008 care circula de la Buzău la București urma să fie primit în stația CFR Ploiești Triaj la linia 6. La ora 15:35, pe parcursul de intrare a acestui tren la linia 6, pe zona dintre sch.nr.62 și TJD nr.76/84, s-a produs tamponarea violentă între locomotiva EA 527 care remorcare trenul de călători nr.5008 cu locomotiva EA 013, care remorcare trenul de marfă nr,30558-1”, se arată în Nota AGIFER, clubferoviar.ro.
Comentează