Anunț surpriză pe piața de retail - Carrefour formează o alianță cu un gigant britanic. Mutarea strategică a lanțului de hipermarketuri

Autor: Cristi Șelaru, Redactor

Publicat: 06-08-2018

Actualizat: 06-08-2018

Article thumbnail

Sursă foto: clearlyveg.com

Tesco şi Carrefour au confirmat luni că au format o alianţă strategică pe termen lung pentru a se folosi de puterea lor de achiziţie în negocierile cu furnizorii şi a reduce în acest fel preţurile, transmite MarketWatch.

Cele două companii au anunţat în luna iulie că alianţa lor va acoperi relaţiile cu furnizorii globali şi achiziţiile comune de produse sub brand propriu care nu vor fi destinare revânzării.

Ambasada SUA în România, reacţie dură după incidentul de zilele trecute: 'Un atac antisemit impardonabil şi un afront revoltător'

Cu vânzări combinate în valoare de 170 de miliarde de dolari, parteneriatul Tesco şi Carrefour are rolul să asigure preţuri mai bune din partea Nestle, Procter & Gamble, Unilever, Danone şi alţi furnizori, care să îmbunătăţească competitivitatea grupului britanic şi a celui francez.

Tesco şi Carrefour au precizat că parteneriatul lor, care va fi coordonat prin intermediul unui plan pe termen de trei ani, va intra în vigoare în octombrie.

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri