Au dat lovitura cu Halep! Brandul care s-a transformat în LIDER de piaţă cu ajutorul Simonei

Autor: Alexandra Cruceru, Redactor

Publicat: 03-02-2018

Actualizat: 04-02-2018

Article thumbnail

Sursă foto: www.reuters.com

Într-un top al celor mai urmărite zece transmisiuni sportive de la Eurosport România, finala jucată sâmbătă, 27 ianuarie la Australian Open de Simona Halep s-a clasat direct pe locul întâi, informează prosport.ro.

Audienţa medie pe minut a finalei feminine de la Australian Open 2018 a fost de 1.389.000 telespectatori din publicul naţional, în intervalul 10:23-13:47. Dintre aceştia, o treime au reprezentat-o telespectatorii din targetul comercial (în mediul urban, spectatori cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani), cu 392.500 în medie pe minut. La nivelul targetului urban, s-a înregistrat o audienţă medie de aproximativ 914.000 telespectatori.

Ratingul Eurosport România pentru această partidă a fost de 7,77% cu un share de 25,62. Finala a ajuns la peste 2,7 milioane telespectatori unici la nivel naţional.

Într-un top 10 al celor mai urmărite evenimente sportive transmise de Eurosport România, Simona Halep deţine primele 5 locuri cu finale sau semifinale de Mare Şlem.

Audienţa înregistrată la finala din 2018 a fost aproape dublă faţă de fostul loc 1 în topul audienţelor Eurosport România: prima semifinală de Grand Slam din cariera Simonei Halep, disputată împotriva nemţoaicei Andrea Petkovic la Roland Garros, în 2014. Aceasta înregistrase 800.500 telespectatori în medie/minut din publicul naţional, dintre care 634.500 proveneau din mediul urban.

 

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri