Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Campanie cu privire la modul în care pot fi valorificate telefoanele uzate, demarată de Orange în 8 ţări, inclusiv România

telefonie

Aproape jumătate (49,9%) dintre românii cu vârsta de peste 18 ani, conectaţi la Internet, depozitează în casă telefoanele mobile pe care nu le mai folosesc, arată un studiu realizat de Orange, ale cărui concluzii au dus la oportunitatea lansării unei campanii de conştientizare şi educare cu privire la modul în care pot fi valorificate telefoanele uzate.

Astfel, Orange anunţă lansarea, marţi, inclusiv în România, a unei campanii ce încurajează returnarea dispozitivelor mobile prin programele de tip "buy-back", reciclarea sau repararea acestora, precum şi achiziţionarea de telefoane recondiţionate.

Citește și: Ieșire de ultimă oră a lui Carmen Tănase: ‘Opriți-vă, psihopaților, cu panica asta aiurea!’

"Pe lângă acestea, Orange oferă mai multă vizibilitate şi altor iniţiative ecologice existente în companie, precum maşinile electrice şi bicicletele la care au acces angajaţii sau soluţii digitale disponibile clienţilor, precum factura electronică sau eSIM. Pentru a da cât mai multă greutate mesajului de responsabilitate faţă de mediu, acesta este asumat printr-o campanie de brand. Pe lângă invitaţia de a apela la unul dintre cele patru programe care respectă principiile economiei circulare, Orange propune iubitorilor de mediu să îşi testeze cunoştinţele prin participarea la un concurs cu premii", se arată într-un comunicat al companiei, transmis AGERPRES.

Campania se desfăşoară simultan în opt ţări europene unde Grupul Orange este prezent: Franţa, Belgia, Spania, Luxemburg, Moldova, Polonia, România şi Slovacia.

Grupul francez Orange este prezent şi pe piaţa din România, unde, în primul trimestru, a înregistrat o cifră de afaceri de 257,4 milioane de euro, în scădere cu 2,9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul vânzărilor moderate de echipamente, scădere mai pronunţată în luna martie.

La 31 martie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.768.700 de clienţi, în creştere cu 1% comparativ cu finalul primului trimestru din 2019.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.