Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Grupul BASF a anunţat că porneşte programul 'Mulţumim Fermierilor', menit să promoveze micii producători locali din România

https://ro.pinterest.com/
Muncitor agricol

Grupul BASF a anunţat că porneşte programul "Mulţumim Fermierilor", menit să promoveze micii producători locali din România, după ce, date fiind condiţiile care impun distanţarea socială şi restricţionarea circulaţiei, tot mai mulţi fermieri mici şi mijlocii se zbat să îşi vândă produsele proaspete către consumatori, anunță news.ro.

"BASF iniţiază programul Mulţumim Fermierilor, menit să promoveze micii producători locali din România. Pagina web dedicată programului îşi propune să susţină micii fermieri şi să ofere informaţii, în mediul online, potenţialilor lor clienţi din întreaga ţară", arată un comunicat.

Citește și: Se impune în România! După 15 mai, toată lumea va trebui să facă asta

De asemenea, un concurs de pe pagina de Facebook BASF Agro va oferi micilor fermieri posibilitatea de a-şi prezenta afacerile, ideile, ofertele prin scurte clipuri video.

"Spre deosebire de multe industrii în care epidemia a putut fi contracarată de măsuri de telemuncă sau de amânare temporară a activităţii, agricultura este un domeniu în care nu se pot lua pauze şi nici munci de la distanţă. Cu 3,4 milioane de mici ferme de familie şi peste 20% din populaţia aptă de muncă implicată în agricultură, România are nevoie să găsească rapid soluţii care să permită continuarea activităţii agricole, a producţiei şi a vânzării de alimente", precizează compania.

În noile condiţii care impun distanţarea socială şi restricţionarea circulaţiei, tot mai mulţi fermieri mici şi mijlocii, indiferent că vorbim despre legumicultori, pomicultori, sau viticultori, se zbat să îşi vândă produsele proaspete către consumatori. Conform celor mai recente studii de piaţă, la nivelul anului 2019, în România, 991.346 de fermieri au cultivat o suprafaţă totală de 155.800 ha cu produse vegetale.

"Acesta este motivul pentru care BASF a decis să creeze un program care să aducă mai uşor producătorii locali în atenţia potenţialilor lor clienţi. Astfel, compania a creat o pagină dedicată campaniei în cadrul site-ului https://www.agro.basf.ro/ro/multumim-fermierilor/, cu secţiuni distincte pentru fermieri şi pentru consumatori, în care oferă informaţii despre micii producători din întreaga ţară, precum şi despre platforme online care susţin comercializarea produselor acestora", arată grupul.

Mai mult, pe pagina dedicată BASF, se vor regăsi interviuri cu mici fermieri care au găsit soluţii pentru a face faţă situaţiei actuale, articole despre protecţia culturilor în condiţiile climatice curente, sfaturi practice sau informaţii despre modul în care se pot promova şi vinde online, în siguranţă, produsele alimentare.

Citește și: Document. În timpul stării de urgență, Monica Anisie a emis un Ordin care îi vizează pe copiii din mediul preuniversitar! Șefa Educației, măsuri în privința învățământului on-line

"Pe lângă secţiunea dedicată, care îşi propune să ajute fermierii să ajungă rapid la clienţii lor, în condiţiile în care majoritatea produselor agricole sunt perisabile şi au nevoie de o logistică specială, BASF organizează şi un concurs pe pagina sa de Facebook. Participarea în cadrul concursului se face prin postarea de clipuri video de promovare a activităţii în cadrul fermei, prin prezentarea produselor, dar şi prin explicarea provocărilor cărora fermierii trebuie să le facă faţă", arată comunicatul.

Concursul se desfăşoară între 22 aprlie şi 12 mai şi va premia, prin tragere la sorţi, 10 participanţi. BASF va cumpăra produse de la fermierii câştigători pentru a le oferi, prin intermediul unor ONG-uri care şi-au manifestat dorinţa de a susţine iniţiativa, către oameni aflaţi în dificultate.

”Ne-am gândit la un mecanism care să dea un plus de motivaţie fermierilor să facă ceva ce oricum e bine pentru ei să facă în această perioadă – şi anume să vorbească despre ei şi despre afacerile lor pe Facebook, acolo unde se află şi mulţi dintre potenţialii lor clienţi. Aceasta cu atât mai mult cu cât reprezentarea acestui segment în spaţiul public tinde să fie mai degrabă redusă, deşi perioade precum cea pe care o traversăm aduc în lumină faptul că, mai mult decât alte sectoare ale economiei, sectorul agricol este cu adevărat unul esenţial. Sperăm ca prin iniţiativa #MulţumimFermierilor să aducem un plus de atenţie şi susţinere acestui domeniu care nu este valorizat suficient”, explică Robert Băicoianu, director culturi horticole BASF România.

Pagina de internet realizată de BASF pentru acest proiect reuneşte, deja, ofertele câtorva zeci de mici fermieri, iar compania îşi propune să actualizeze, în continuare această secţiune şi cu alte informaţii despre producătorii locali.

Citește și: Lovitură pentru Orban! E chemat să dea raportul în fața Senatului

Divizia BASF Agricultural Solutions a generat în 2019 vânzări de 7,8 miliarde de euro.

Grupul BASF are aproximativ 117.000 de angajaţi. Portofoliul său este organizat în şase segmente: Produse Chimice, Materiale, Soluţii Industriale, Tehnologia Suprafeţelor, Nutriţie şi Îngrijire şi Soluţii pentru Agricultură. BASF a generat o cifră de afaceri de aproximativ 59 miliarde euro în 2019. Acţiunile BASF sunt tranzacţionate la bursa din Frankfurt (BAS) şi ca American Depositary Receipts (BASFY) în SUA .

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.