Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Gucci şi Facebook au intentat un proces comun în California împotriva unei persoane care a vândut produse contrafăcute ale companiei de modă

praque.eu
gucci

Gucci şi Facebook au intentat un proces comun în California împotriva unei persoane care s-a folosit de platformele de socializare ale companiei americane pentru a comercializa produse Gucci contrafăcute, au anunţat, marţi, cele două companii, transmite CNBC, potrivit news.ro.

Iniţiativa, o premieră de acest gen atât pentru Gucci, cât şi pentru Facebook, este cel mai recent exemplu al unui gigant al internetului care îşi uneşte forţele cu o marcă de lux pentru a combate proliferarea mărfurilor contrafăcute vândute prin intermediul reţelelor de socializare.

Amazon a intentat procese similare în ultimul an împreună cu Valentino şi Ferragamo.

Citește și: BREAKING SURSE Începe PELERINAJUL în JUSTIȚIE pentru fostul ministru Bodog

Gucci - motorul de profit al grupului francez Kering - şi Facebook afirmă într-un comunicat că inculpatul neidentificat a folosit mai multe conturi Facebook şi Instagram pentru a-şi promova afacerea internaţională online cu produse contrafăcute.

Vânzările online de genţi de mână, încălţăminte şi articole de îmbrăcăminte de lux au crescut în ultimul an, deoarece pandemia de coronavirus i-a obligat pe comercianţii cu amănuntul să îşi închidă temporar magazinele.

Grupuri precum Facebook sunt dornice să se implice mai mult pe piaţa produselor de lux şi în comerţul prin intermediul platformelor de socializare, dar pentru a face acest lucru trebuie să demonstreze că platformele lor nu sunt un canal de desfacere a produselor contrafăcute şi sunt sigure pentru mărci, dintre care unele sunt reticente în a vinde produsele lor prin intermediul unor terţi.

”Peste un milion de postări au fost eliminate de pe Facebook şi Instagram în prima jumătate a anului 2020, pe baza a mii de rapoarte de conţinut contrafăcut de la proprietarii de mărci, inclusiv Gucci”, se spune în comunicat.

Acesta a mai arătat că numai în 2020 acţiunile echipei interne pentru proprietate intelectuală a Gucci au dus la eliminarea din online a patru milioane de produse contrafăcute, confiscarea a 4,1 milioane de produse contrafăcute şi la dezactivarea a 45.000 de site-uri web, inclusiv conturi de socializare.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.