Liderii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) s-au întâlnit, marţi, cu reprezentanţii unei importante instituţii de recuperări creanţe pentru a discuta modalităţi de sprijinire a persoanele fizice care apelează la procedura insolvenţei, potrivit unui comunicat remis de ANPC, notează Agerpres.
În cadrul întâlnirii, reprezentanţii companiei de recuperare creanţe au adus la cunoştinţa ANPC o serie de măsuri deja luate pentru a veni în sprijinul debitorilor pe parcursul stării de alertă, precum şi disponibilitatea identificării de noi instrumente favorabile clienţilor de bună credinţă ce apelează la procedura insolvenţei, modalitate de soluţionare a imposibilităţii de plată care depăşeste 90 de zile, conform Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.
La discuţii au participat preşedintele ANPC, Eduardt Cozminschi, directorul general al ANPC, Paul Anghel, secretarul general Eduard Olteniceanu şi şeful Direcţiei de Insolvenţă a Persoanelor Fizice a ANPC, Dana Munteanu.
ANPC va continua acţiunile sale de consiliere gratuită a persoanelor care au întârzieri mai mari de 90 de zile la plata datoriilor şi caută noi căi de dezvoltare a activităţii desfăşurate de Direcţia de Insolvenţă a Persoanelor Fizice, se precizează în comunicatul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.