Lidl România a colectat aproape 58 de tone de alimente şi 234.000 de lei în cadrul a două campanii organizate în 2021, pe care le-a donat Federaţiei Băncilor pentru Alimente din România, se menţionează într-un comunicat remis miercuri de societatea comercială, conform Agerpres.
De asemenea, pe parcursul lunii decembrie Lidl România a organizat cea de-a patra colectă de alimente, care a avut loc în 171 din magazine, în 75 de localităţi din toate regiunile ţării. În această campanie au fost strânse aproape 58 de tone de alimente, cea mai mare cantitate colectată până acum într-o astfel de campanie organizată de Lidl, se menţionează în comunicat.
Produsele cel mai frecvent donate au fost alimentele de bază, precum făină, ulei, paste, zahăr, orez, mălai şi conserve.
La această ediţie a campaniei de colectare au participat toate cele 9 Bănci Regionale pentru Alimente ale reţelei, din Bucureşti, Cluj, Roman, Braşov, Oradea, Timişoara, Constanţa, Craiova şi Galaţi.
Alimentele strânse în cadrul campaniei au fost distribuite către cele 218 ONG-uri partenere ale reţelei de Bănci pentru Alimente.
Printre organizaţiile beneficiare se numără cămine de bătrâni şi centre de plasament pentru minori, cantine sociale sau centre pentru persoane fără adăpost.
Lidl România este partener fondator al tuturor Băncilor pentru Alimente din reţeaua naţională. Compania şi-a asumat să susţină financiar costurile pentru începerea activităţii în fiecare Bancă Regională înfiinţată şi o parte din costurile de funcţionare, dar şi să contribuie la dezvoltarea infrastructurii pentru reţea.
De la începutul parteneriatului din 2016 şi până în prezent, compania a investit peste 4.780.000 lei în dezvoltarea reţelei de Bănci pentru Alimente din România şi a donat către aceasta peste 550 de tone de produse alimentare.
În prezent, există Bănci Regionale pentru Alimente în Bucureşti, Cluj, Roman, Braşov, Oradea, Timişoara, Constanţa, Craiova şi Galaţi.