O mare putere a lumii atinge cel mai scăzut nivel economic din ultimele 3 decenii. Ce se întâmplă cu brandurile de lux fără clienții chinezi

Autor: Lucian Negrea, Reporter

Publicat: 24-07-2024

Actualizat: 24-07-2024

Article thumbnail

Sursă foto: stiripesurse.ro

Încetinirea economiei din China reduce cumpărătorii influenți care făceau achiziții uriașe. LVMH și firmele concurente și-au ”știrbit” imaginea, iar declinul vânzărilor se măsoară în procente îngrijorătoare, informează BBC.

LVMH susține că vânzările sale în Asia, care includ China, dar nu și Japonia, au scăzut cu 14% în cele trei luni până la sfârșitul lunii iunie, înrăutățindu-se de la un declin de 6% în primul trimestru.

Marile branduri au de suferit

Firma cu sediul la Paris nu este singura, mulți dintre concurenții săi înregistrând, de asemenea, o scădere a vânzărilor în a doua cea mai mare economie a lumii.

Acest lucru se întâmplă pe măsură ce cumpărătorii chinezi reduc achizițiile costisitoare, iar cenzorii guvernamentali închid conturile de social media ale persoanelor influente care și-au expus online produsele de lux.

LVMH, care este cel mai mare grup de lux din lume, a declarat, de asemenea, că creșterea globală a veniturilor sale a încetinit la 1% pentru această perioadă.

Cu toate acestea, președintele și directorul general al grupului, Bernard Arnault, a rămas prudent optimist.

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri