Încetinirea economiei din China reduce cumpărătorii influenți care făceau achiziții uriașe. LVMH și firmele concurente și-au ”știrbit” imaginea, iar declinul vânzărilor se măsoară în procente îngrijorătoare, informează BBC.
LVMH susține că vânzările sale în Asia, care includ China, dar nu și Japonia, au scăzut cu 14% în cele trei luni până la sfârșitul lunii iunie, înrăutățindu-se de la un declin de 6% în primul trimestru.
Marile branduri au de suferit
Firma cu sediul la Paris nu este singura, mulți dintre concurenții săi înregistrând, de asemenea, o scădere a vânzărilor în a doua cea mai mare economie a lumii.
Acest lucru se întâmplă pe măsură ce cumpărătorii chinezi reduc achizițiile costisitoare, iar cenzorii guvernamentali închid conturile de social media ale persoanelor influente care și-au expus online produsele de lux.
LVMH, care este cel mai mare grup de lux din lume, a declarat, de asemenea, că creșterea globală a veniturilor sale a încetinit la 1% pentru această perioadă.
Cu toate acestea, președintele și directorul general al grupului, Bernard Arnault, a rămas prudent optimist.
Comentează