Pro TV 'şi-a DISTRUS' concurenţa: Audienţă de senzaţie pe toate segmentele de public

Autor: Cornel Dumitrescu

Publicat: 28-12-2017

Actualizat: 28-12-2017

Article thumbnail

Sursă foto: stiripesurse.ro

Episodul special "Las Fierbinţi", din 24 decembrie, a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public, iar la nivel naţional peste 1,9 milioane de telespectatori au urmărit comedia la PRO TV. "Las Fierbinţi" a înregistrat 11.5 puncte de rating şi 30.8% share pe segmentul de public comercial cu vârste curpinse între 18 şi 49 de ani, în timp ce televiziunea de poziţia secundă avea 4.9 puncte de rating si 13.3% share.

Citeşte şi: Tradiții și superstiții de ziua Sfântului Ștefan: Sfat important pentru cei certați! Ce spune LEGENDA

În minutul de aur, aproape 2,4 milioane de telespectatori de la nivelul întregii ţări au urmărit episodul. Din programul special de Crăciun pregătit de Pro TV au făcut parte filmele: „Miracolul de pe strada 34”, „Singur acasă 3”, „Greu de ucis 3”, „Familia Crood”, „Hugo”, dar şi „Singur acasă 4”, „Echipa de bob”, comedia „Annie”, cu Cameron Diaz şi Jammie Foxx, „Poveşti de adormit copiii”, „Albă ca Zăpada şi Războinicul Vânător” şi „Fantomele fostelor iubite”, cu Matthew McConaughey, Jennifer Garner şi Michael Douglas în distribuţie, conform news.ro.

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri