Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

ProTV a dat LOVITURA: și-a UMILIT concurența

pro tv

Emisiunea „Ferma vedetelor”, difuzată de Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, joi seară, în intervalul orar 21.29 – 23.23, în care a fost urmărită de peste 1,4 milioane de telespectatori la nivel naţional.

Citește și: S-a publicat LISTA marii Loje a Masonilor din România: un fost premier și un judecător de rang înalt, printre cei activi

„Ferma vedetelor” a fost urmărită de 1.440.000 de telespectatori la nivel naţional şi a înregistrat 8,1 puncte de rating şi 19,1% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în clasament, în acelaşi interval orar, s-a situat Kanal D, cu 6,2 puncte de rating şi 14,7% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.

Pe segmentul publicului comercial, format din telespectatori din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, emisiunea a înregistrat 8,6 puncte de rating şi 26,1% cotă de piaţă. Antena 1 a ocupat cel de-al doilea loc în top, cu 5,9 puncte de rating şi 17,8% cotă de piaţă.

La nivel urban, „Ferma vedetelor” a obţinut 7,8 puncte de rating şi 18,9% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care s-a situat pe cel de-al doilea loc în clasament, cu 5,7 puncte de rating şi 13,8% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă, 21.29, emisiunea era urmărită de 2.125.000 de telespectatori la nivel naţional.

În această ediţie a emisiunii, Patrizia Paglieri a provocat-o la duel pe Tania Popa, concurentă abia intrată în fermă. Paglieri a pierdut duelul şi a părăsit „Ferma vedetelor”.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.