Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Provocarea Daciei: "Mașina devine un articol de lux, noi suntem alternativa la prețurile mari". Iată strategia

Dacia
Sandero Dacia

Reglementarea europeană și inflația ''măresc prețul mașinilor, care devin aproape bunuri de lux. O parte din piață deja nu mai există, e vorba de clienții care nu-şi mai pot cumpăra o mașină nouă. În acest context, Dacia devine din ce în ce mai mult o alternativă rezonabilă''.

Xavier Martinet, directorul de vânzări și marketing al Dacia a făcut aceste afirmaţii la Chamonix (Franța), unde producătorul român de automobile al grupului Renault a fost main partner şi title partner al Dacia Utmb Mont-Blanc, cel mai prestigios eveniment de trail running din lume, relatează La Repubblica citat de Rador.

''După criza pandemică, situația pieței s-a schimbat'', explică Martinet: ''Există o parte din clienți care nu mai pot cumpăra o mașină nouă, deoarece inflația afectează prețul vehiculelor, dar și, în cazul unui împrumut, costul banilor. Unii optează pentru o mașină folosită, alții îşi cumpără o mașină mai mică. Vedem astăzi că în Europa piața este în creștere față de anul trecut, însă rămâne cu 20 la sută mai mică decât nivelul din 2019. Aşadar, o parte din piață nu mai există, clienții nu-şi mai pot cumpăra o maşină nouă. O situaţie care pentru Dacia reprezintă o oportunitate de a vinde mai multe maşini, pentru că avem un preţ mai corect''.

Există însă și un alt factor care afectează prețul ''din ce în ce mai mare'' al mașinilor noi: ''regulamentul european'', explică managerul Renault Group.

''S-ar putea ca pentru Dacia să fie o oportunitate, deoarece sunt din ce în ce mai mulți oameni care nu pot sau nu vor să cumpere o mașină din segmentul B cu 25 de mii de euro sau o mașină din segmentul C cu 30-35 de mii''.

Dacia, între timp, priveşte deja la provocările viitorului. ''Dezbaterea – subliniază Martinet – nu este dacă suntem sau nu în favoarea mașinii electrice, ci dacă suntem pentru sau împotriva faptului că mașina electrică devine singura tehnologie acceptată până în 2035. Credem că există și alte tehnologii. Germania s-a deschis către e-combustibili, un subiect interesant care poate fi o cale de urmat pentru marca Dacia. O vom face cu Dakar, unde ne-am anunțat participarea cu un vehicul e-fuel.Vom vedea ce înseamnă asta: vor fi necesare atât oportunități tehnice, cât și economice, pentru că este nevoie de o soluție de masă care să aibă un preț rezonabil''.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.