Una dintre cele mai aglomerate intrări în București se schimbă radical: se dă stratul unei lucrări de mare amploare. Cristian Pistol, directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), a declarat, marți, că asocieri de constructori din România, Spania, Bulgaria și Ucraina au depus oferte pentru reluarea lucrărilor la Pasajul Cernica și pentru lărgirea la patru benzi a unui sector din Centura București.
Cristian Pistol anunţă, marţi, într-o postare pe Facebook, că asocieri de constructori din România, Spania, Bulgaria şi Ucraina au depus oferte pentru reluarea lucrărilor la PasajulCernica şi lărgirea la patrubenzi a sectorului din Centură Bucureşti (DNCB) DN2 – A2, potrivit News.ro.
Cele cinci asocieri sunt:
- Asocierea MARISTAR COM SRL (lider) – HYDROSTROY AD – PATSTROY VDH EAD (România – Bulgaria)
- Asocierea CONI SRL (lider) – GOTT STASSE SEL – PERFECT CONSULT EUROPE SRL – INFRA EXPERT AD (România – Bulgaria)
- Asocierea PRECON TRANSILVANIA SRL (lider) – SELINA SRL – IBB-HIB ROMANIA SRL (România)
- Asocierea ROMAIR CONSULTING SRL (lider) – OYL COMPANY HOLDING AG SRL – OPR ASFALT SRL – OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS SA (România - Spania)
- Asocierea CONCELEX SRL (lider) – X-WAY INFRASTRUCTURE SRL – BOG’ART SRL – AUTOMAGISTRAL PIVDEN SRL (România - Ucraina)
Pistol precizează că valoarea estimată a contractului este de peste 458 milioane lei (fără TVA), iar sursa de finanţare va fi asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile.
Durata contractului este de 24 de luni, din care 6 luni perioada de proiectare şi 18 luni durata de execuţie a lucrărilor.
Între altele, contractul are ca obiectiv lărgirea la 4 benzi a Centurii Bucureşti pe o lungime de aproximativ 11 km, realizarea unui pasaj de 400 de metri peste DJ301 la Cernica, construirea unui pasaj rutier peste calea ferată Bucureşti - Constanţa, în lungime de aproximativ 124 metri, dar şi realizarea unuin pasaj rutier peste calea ferată Bucureşti - Olteniţa, în lungime de aproximativ 105 metri.