DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Sfat important al specialiştilor: Dieta care se ţine cel mai uşor

dieta

Sa slabesti este foarte simplu daca respecti doua reguli:

mananca sanatos si, pe cat posibil, la aceleasi ore

urmeaza un program de sport regulat.

Multi oameni aleg sa mearga pe calea unor diete capricioase pentru a da jos din surplusul de kilograme, diete care se dovedesc a fi fara rezultate, dar si periculoase pentru sanatate. O dieta sanatoasa si usor de tinut este dieta cu PROTEINE, conform exquis.ro. Studiile arata ca este una dintre cele mai eficiente modalități de a da jos kilogramele nedorite.

Aceste proteine sanatoase contribuie la dezvoltarea tesutului muscular, in timp ce ajuta in cadrul procesului de ardere a grasimilor. Pe scurt, o dieta bogata in proteine reduce pofta de mancare, va ajuta la antrenamentele fizice intense, precum fitness sau cardio, oferindu-va o sansa la mai multa sanatate.

Alimente benefice in dieta cu proteine

Exista cateva lucruri pe care fiecare dintre noi trebui sa le cunoasca inainte sa inceapa o dieta cu proteine.

Dieta pentru MENOPAUZĂ

In primul rand, doza zilnica recomandata este de 56 de grame/zi proteine pentru barbati, si 46 de grame/zi proteine pentru femei. In al doilea rand, tipurile de proteine pe care le introduci in dieta vor avea un impact mare asupra modului in care vei pierde in greutate.

Mai jos sunt prezentate 15 alimente bogate in substante nutritive benefice pentru o dieta optima cu proteine, secretul unui stil de viata sanatos:

Carnea rosie slaba, carnea de pui, pestele

Introdu treptat aceste surse de proteine in dieta.

Fara pui pane, carne prajita, pentru un regim proteic sanatos si cu rezultate optime. Prin prajirea in ulei se creeaza premisa unei reactii chimice a uleiului la temperatura inalta, transformandu-se intr-o otrava cu gust placut. Carnea se prepara cel mai sanatos la gratar, la aburi, sau la cuptor fara ulei adagat inainte.

Ouale

Un ou mare contine sase grame de proteine. Sa mananci doua oua pe zi e un obicei bun pentru startul dietei tale cu proteine. Un ou e mai sanatos decat o napolitana, nu-i asa?

Daca nu ai timp sa pregatesti micul dejun in fiecare dimineata inainte sa pleci de acasa, fierbe la inceputul saptamanii intre cinci si zece oua si pastreaza-le in frigider.

Daca nu iti place gustul oualor, bate un ou intr-un smoothie cu lapte, doua banane, vanilie si scortisoara. Vei obtine o bautura hranitoare, dulce, cu multe proteine.

Fructele de mare

Un adevarat regal al meselor sanatoase: scoici, midii, stridii, acestea sunt de adaugat in meniul oricarei diete cu proteine pentru slabit.

Lapte

Un pahar de lapte pe zi iti ofera proteine, calciu, saruri benefice pentru sanatatea oaselor.

Iaurtul cu un continut scazut de grasimi

300 g iaurt pe zi reprezinta ingredientul secret pentru o zi plina de vitalitate.

Branza

Este o sursa importanta de proteine. Mananca felii de branza in fiecare zi; 200 g de branza furnizeaza aceeasi cantitate de proteine ca 200 g de carne de pui. Branza de vaci preparata in casa este unul dintre alimentele cu cea mai mare cantitate de proteine. Slabesti sanatos si mananci bine!

Fasolea boabe

Adauga la masa de pranz sau cina de cateva ori pe saptamana fasole boabe fierte sau pasta.

Lintea

Sunt numeroase soiuri de linte de variate forme si culori, toate soiurile fiind bogate in proteine, avand un continut scazut de carbohidrati; lintea ocupa in loc special in dieta mediteraneana, fiind un aliment popular inca din antichitate.

Fructele oleaginoase

Nucile, migdalele, fisticul crud, nucile de Macadamia sunt bogate in proteine, grasimi sanatoase si fibre. O mana de nuci in loc de chipsuri si ciocolata dulce e cea mai sanatoasa gustare pentru o dupa-amiaza incarcata.

 

Legumele

Purtand in minte stereotipul sursei animale a proteinelor, multe persoane isi pun intrebarea: cate proteine contin legumele? Ei, bine, alimente precum spanacul, broccoli-ul sau semintele de naut sunt o sursa importanta de proteine vegetale. Avantajul consumului acestora? Nu vin la pachet cu grasimi, ci cu un minimum de carbohidrati ce confera energie si fibre care sustin o digestie buna.

Soia

Consumul de soia este intens dezbatuta in mediile stiintifice si in lucrarile nutritionistilor din intreaga lume. Din punct de vedere nutritiv, laptele de soia si branza tofu contin cantitati suficiente de proteine pentru o dieta cu proteine chiar daca esti vegetarian. Cu o singura conditie: produsele din să nu aibă în compozitie ingrediente periculoase precum conservanti, potentiatori de aroma si culoare etc.

Unt de arahide

Sa mananci unt de arahide este cel mai usor si delicios mod de a adauga proteine in dieta zilnica. Adauga untul de arahide intr-o lipie, sau ca baza pentru un sandvis cu mar, piept de pui, branza slaba de vaci, struguri sau salata; daca nu aveti timp sa preparati mancaruri sanatoase, luati o lingurita de unt de arahide ca desert.

Vezi mai multe aici...

Urmărește-ne:
ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.