DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Show TOTAL în SUA: Donald Trump a decernat cele mai neobișnuite PREMII 'inamicilor' săi din presă

CNN
trump

"Câştigătorii" au fost: CNN, menţionat de patru ori, The New York Times, menţionat de două ori, şi ABC, The Washington Post, Time şi Newsweek, cu câte o menţionare fiecare.

Preşedintele SUA a publicat pe Twitter un link către site-ul gop.com, controlat de Republican National Committee, "arma" sa politică.

Citește și: INCIDENT MILITAR între Grecia și Turcia: S-a aprins SCÂNTEIA

Premiul întâi a fost atribuit editorialistului de la The New York Times, Paul Krugman, laureat al premiului Nobel pentru Economie în 2008, care a susţinut încă din ziua când Trump a câştigat alegerile că "economia nu-şi va reveni niciodată".

Locul doi a fost "câştigat" de Brian Ross de la ABC News, care a prezentat un raport fals despre pieţele financiare în scădere bruscă.

CNN a anunţat eronat că Donald Trump, când era candidat pentru Casa Albă, şi fiul său, Donald J. Trump, au avut acces la documentele WikiLeaks.

Pe poziţia a patra este revista Time, care a transmis în mod greşit că preşedintele Trump a cerut scoaterea unui bust a lui Martin Luther King, Jr. din Biroul Oval.

În top urmează Washington Post, care a difuzat imagini de la un miting electoral al actualului preşedinte din Pensacola, Florida, reporterul afirmând că arena era goală, însă imaginile au fost înregistrate cu mult înainte de sosirea susţinătorilor lui Trump.

CNN revine cu un videoclip editat în care preşedintele Trump aruncă fără să-i pese o cutie de mâncare într-un acvariu cu peşti în timpul întâlnirii cu prim-ministrul japonez. În realitate, Shinzo Abe a fost cel care a aruncat primul grăunţele în aceeaşi manieră.

Tot CNN a relatat că Anthony Scaramucci, fostul director de comunicare de la Casa Albă, s-a întâlnit cu un oficial rus, dar a retras ştirea invocând "o neconcordanţe semnificative".

În listă, pe poziţia a opta, apare Newsweek, care susţinea în mod fals că prima doamnă a Poloniei, Agata Kornhauser-Duda, nu i-ar fi strâns mâna lui Donald Trump.

Citește și: Ce a ales presa internațională să titreze despre decizia istorică a lui Klaus Iohannis, de a nominaliza o femeie în funcția de premier

O altă nominalizare vine tot de la CNN, în care se vorbea de faptul că fostul director al FBI, James Comey, i-ar fi spus preşedintelui SUA că nu este anchetat în legătură implicarea Rusiei în campania electorală.

The New York Times, pe locul 10, a titrat pe prima pagină că administraţia Trump a ascuns un raport legat de schimbările climatice.

"Russia Collusion!" (complotul rusesc) este poate ştirea falsă cu cel mai mare impact asupra poporului american, scrie gop.com, site-ul Republican National Committee, potrivit News.com.

Pentru a contracara aceste ştiri false, Partidul lui Trump a publicat pe site o listă cu realizările preşedintelui, "în timp ce presa îşi ocupa 90% din timp cu ştirile negative".

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.