Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Sphera Franchise Group a afişat un profit net de 24,3 milioane de lei în trimestrul trei, în creştere cu 6%

Sphera Group
Sphera Group

Grupul de food service Sphera Franchise Group a înregistrat un profit net de 24,3 milioane lei în trimestrul trei al acestui an, în creştere cu 6% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce EBITDA normalizat a fost de 37 milioane lei, în urcare cu 24%, potrivit rezultatelor grupului remise luni AGERPRES.

Vânzările consolidate s-au cifrat la 347,6 milioane lei, cu 22% mai mari faţă de T3 2021.

"Am avut cel mai bun trimestru din istorie pe toate pieţele în ceea ce priveşte vânzările din restaurante, continuând trendul de creşteri trimestriale consecutive. Profitul net înregistrat în T3 a compensat rezultatele mai scăzute din T1, conducând la o profitabilitate sănătoasă la nouă luni. Performanţa în termeni de profit net s-a datorat prezenţei mai mari a clienţilor în restaurante, reflectată într-o creştere a tranzacţiilor, contribuţiei unităţilor deschise în precedentele 12 luni, ajustărilor de preţ şi ponderii mai ridicate a vânzărilor prin canale proprii, care a ajuns la 85%. În T4, vom continua să ne concentrăm pe creşterea vânzărilor prin inovaţii la nivel de produs şi o strategie puternică de marketing", a declarat Călin Ionescu, CEO, Sphera Franchise Group, informează Agerpres.

Vânzările generate în T3 2022 în România au contribuit cu 297,3 milioane lei, cele din Italia cu 45,5 milioane lei, în timp ce Republica Moldova a atins maxime istorice cu o cifră de afaceri de 4,8 milioane lei. În ceea ce priveşte contribuţia per brand, veniturile restaurantelor KFC au fost de 299 de milioane lei, ale Pizza Hut de 30,7 milioane lei şi ale Taco Bell de 17,9 milioane lei.

În ceea ce priveşte performanţa individuală, toate companiile din Grup au înregistrat creşteri semnificative ale vânzărilor la nouă luni 2022 faţă de aceeaşi perioadă a anului 2021, conduse de KFC Italia (117,8 milioane lei, +53%), KFC Moldova (12,3 milioane lei, +39%), Taco Bell (49,4 milioane lei, +37%), Pizza Hut (88,7 milioane lei, +36%) şi KFC România (685,4 milioane lei, +27%).

Între 30 septembrie 2021 şi 30 septembrie 2022, Sphera a deschis 10 noi restaurante: 5 KFC în România, 1 KFC în Italia, 3 Pizza Hut şi 1 Taco Bell.

Pentru primele nouă luni ale anului 2022, Grupul a înregistrat venituri consolidate de 953,6 milioane lei, ceea ce reprezintă o creştere de 31% an/an, un profit din exploatare la nivelul restaurantelor de 64,9 milioane lei, în scădere anuală cu 8%, şi EBITDA normalizat de 58,3 milioane lei, de asemenea în scădere cu 4%.

La 30 septembrie 2022, Sphera Franchise Group opera 174 restaurante: 94 restaurante KFC în România, 2 în Moldova şi 20 în Italia, precum şi 43 restaurante Pizza Hut (inclusiv o subfranciză Pizza Hut Delivery), 14 restaurante Taco Bell şi un restaurant Paul. Grupul avea, în septembrie, 4.643 de angajaţi, dintre care 4.312 în România, 254 în Italia şi 77 în Republica Moldova.

Sphera Franchise Group este cel mai mare grup din industria de food service din România, deţinând companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell în România şi KFC în Chişinău, Republica Moldova, şi în anumite zone din Italia. Compania este listată pe Bursa de Valori Bucureşti din 2017.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.