Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Succes românesc pe piaţa de publicitate digitală outdoor: Phoenix Media exportă o inovaţie în domeniu

phoenix media

Compania românească de publicitate digitală outdoor Phoenix Media intenţionează să vândă în SUA şi în alte ţări occidentale un instrument dezvoltat pe cont propriu pentru administrarea campaniilor publicitare. Dio Boaca, managerul companiei, a declarat pentru HotNews.ro că are programate, în octombrie, întâlniri cu reprezentanţi ai companiilor de profil de peste Ocean, urmând că ulterior să îşi prezinte oferta şi în alte ţări occidentale.

Phoenix Media este activă de 13 ani pe piaţă publicităţii outdoor şi operează câteva zeci de panouri digitale, înregistrând în 2016 o cifra de afaceri de 1,8 milioane de euro. Compania a lansat de mai mulţi ani o serie de instrumente dezvoltate pe cont propriu pentru managementul campaniilor de publicitate digitală out-of-home (DOOH), iar cu unul dintre acestea încearcă să îşi extindă activitatea în relaţia cu firme de profil americane.

Luna această, Phoenix a lansat ceea ce descrie drept "primul instrument integrat de planificare şi administrare a campaniilor de publicitate integrată". Acesta include un modul de administrare a campaniilor, STOC (Standard Tool for Organising Campaigns), precum şi un modul de management al campaniilor clienţilor (CSM - client service management), dar şi un update pentru instrumentul propriu de planificare şi programmatic buying în OOH, SETI. Dintre acestea, STOC este produsul pe care compania îl va exporta.

"SUA sunt prima piaţă externă spre care ne ducem. Întâi mă duc cu STOC, care e o soluţie cloud. Omul îşi pune un calculator pe ecran, eu mă leg pe cloud, îmi downloadez softul acolo după care lucrez cu serverul de la mine din România. Dacă ei ajung să aibă mii şi mii de panouri, o să fac servere acolo, dacă nu, serverele vor fi în România. Am făcut STOC cu intenţia de a-l vinde în străinătate. E softul pe care ne bazăm pentru tot ce vindem în România, pe care l-am dezvoltat în opt ani. Am făcut upgrade-uri", a explicat Dio Boaca.

Prin aplicaţiile pe care le deţine, Phoenix poate pune în aplicare campanii foarte bine targetate, cu limitările specifice publicităţii outdoor, dar mult peste ce poate să facă, în ansamblu, piaţa. Panourile din reţea sunt doate cu camere, iar datele colectate sunt coroborate cu cele dintr-un studiu calitativ făcut iniţial în 2015 şi care urmează să fie actualizat în 2018. Camerele măsoară în timp real toate maşinile, pietonii şi autobuzele care trec prin faţă panourilor din reţea, elemente care sunt potenţiali clienţi.

Phoenix s-a remarcat, recent, în momentul furtunii anunţate pentru Bucureşti, când ISU a transmis alerte prin intermediul panourilor digitale din Capitală.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.