Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Trei constructori 'se bat' pentru preluarea lucrărilor de modernizare a căii ferate București Nord- Aeroportul Henri Coandă

Agerpres
cale ferata sine

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a primit până luni trei oferte pentru proiectul Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti, Faza I, informează compania, potrivit mediafax.

Citește și: Imagini șocante! Aici și așa se prepară mâncare pentru bolnavii unui spital de oncologie, dar și pentru copiii din grădinițe

La licitaţia deschisă au depus oferte, în vederea atribuirii contractului sectorial de Proiectare şi Execuție, Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă București, următorii operatori economici: Asocierea SC Arcada Company SA – SC ISPCF SA – DB Engineering & Conslting GMBH; Porr Construct SRL; Mapa INŞAAT VE TICARET A.Ş.

Citește și: Sumă uriașă! Cât ne-a costat vizita premierului Viorica Dăncilă în SUA – S-a aflat

Valoarea totală estimată a contractului, care are o durată de 14 luni (2 luni pentru proiectare şi 12 luni pentru execuţie), este de 420.113.085 lei, fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din Fonduri de Coeziune şi Buget de Stat, aferente cadrului financiar 2014-2020.

Citește și: S-a votat! Dispare ora de vară! Când se aplică, de fapt, măsura

Obiectul contractului „Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti” Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă București, are drept scop asigurarea unei legături directe între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă prin construirea unei căi ferate duble în lungime de 2,95 km, a unui viaduct de 1,52 km care va traversa DN1, 3 podețe, instalaţie de centralizare electronică şi o stație de călători la terminalul T1.

Comisia de evaluare va analiza în perioada următoare documentele de calificare şi propunerile tehnice şi financiare în vederea desemnării ofertei câştigătoare.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.