Vânzările de autoturisme Dacia au înregistrat în aprilie un avans de 23,9% în Europa, iar cota de piaţă a producătorului de automobile a urcat la 3,5%, de la 3,1% în perioada similară din 2017, conform statisticilor Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) publicate joi.
Datele statistice sunt valabile pentru ţările Uniunii Europene şi cele ale Asociaţiei Europene a Liberului Schimb (EFTA), respectiv Islanda, Liechtenstein, Norvegia şi Elveţia.
Înmatriculările de autoturisme Dacia în Europa s-au cifrat luna trecută la 46.623 de unităţi, în creştere faţă de aprilie 2017 (37.615 vehicule).
Grupurile franceze Renault şi PSA Peugeot Citroen au raportat în aprilie creşteri ale vânzărilor de 10% şi, respectiv, 70%. Grupurile germane Volkswagen şi Daimler au înregistrat luna trecută un avans al livrărilor de 13,1%, şi, respectiv, 5,9%, în timp ce vânzările companiei americane Ford au urcat cu 14%.
În martie 2017, PSA Peugeot Citroen a achiziţionat Opel şi brandul său britanic Vauxhall, iar de la 1 august 2017 înmatriculările Opel şi Vauxhall sunt incluse în grupul PSA.
În primele patru luni din acest an, livrările de autoturisme Dacia au înregistrat o creştere de 18,2% în Europa, iar cota de piaţă a producătorului de automobile a urcat la 3,1%, de la 2,7% în perioada similară din 2017. Înmatriculările de autoturisme Dacia în Europa s-au cifrat la 175.880 de unităţi, în creştere faţă de perioada ianuarie - aprilie 2017 (148.754 vehicule).
Grupurile franceze Renault şi PSA Peugeot Citroen au raportat o creştere a vânzărilor de 4,6% şi, respectiv, 66,8%, în timp ce livrările companiei americane Ford au scăzut cu 1,2%. Grupurile germane Volkswagen şi Daimler au înregistrat un avans al vânzărilor de 7%, şi, respectiv, 1,5% în primele patru luni din acest an.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Vânzările de autoturisme Dacia în Europa au crescut cu aproape 24% în aprilie (ACEA)
Explorează subiectul
Articole Similare

1
Criza carburanților - România nu a cerut OFAC amânare pentru a rezolva cazul LUkoil, după sancțiunile SUA: Mai avem răgaz până pe 13 decembrie
1

20
Lansarea iPhone 17 aduce creșteri de vânzări pentru Apple pe piața chineză
20

45
După ce a scăpat de faliment, Grecia anunță că va reduce masiv datoria publică
45

26
S-a ajuns la un acord provizoriu privind bugetul UE pentru 2026
26

28
China profită de absența SUA și își amplifică influența la summitul climatic din Brazilia
28

40
Băncile, înapoi în joc? Bogdan Petre (ASPES), semnal de alarmă la BNR: România nu își mai poate permite întârzieri în reforme
40

1.878
Respiro crucial - SUA îi salvează pe bulgari de la criza carburanților: ce derogare au obținut pentru sancțiunile Lukoil
1.878

18
Angajaţii Lukoil din Irak au probleme cu salariile
18

25
Serbia primește o amânare de trei luni pentru compania petrolieră NIS, controlată majoritar de Rusia
25

1.669
Lukoil, salvată în ultimul moment? SUA prelungesc termenul limită pentru vânzarea activelor internaționale - și au deja un favorit
1.669

18
Producătorul Biofarm crește cu 14% în primele nouă luni și anunță planuri de extindere peste granițe
18

179
VIDEO Cristi Șelaru, consilier INS, despre dezastrul tăcut din economia României: Pe ce am dat peste un miliard de euro, deși putem să producem și noi
179

1.878
Cea mai mare ‘pierdere invizibilă’ din economia SUA: 80 de trilioane care nu au ajuns niciodată la oameni
1.878


















Comentează