Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Viorel Ilie, despre reorganizarea Ministerului pentru Relația cu Parlamentul: Ținta noastră este să avem o administrație suplă și eficientă

viorel ilie

Reorganizarea Ministerului pentru Relația cu Parlamentul a fost aprobată în ședința de Guvern de miercuri, 3 iulie 2019.

Reforma administraţiei publice este un obiectiv important în Programul de Guvernare și are obiective subsumate ţintelor strategice promovate în “Strategia pentru consolidarea administraţiei publice 2014 – 2020”. În acest sens, Ministerul pentru Relația cu Parlamentul urmărește reducerea birocraţiei şi simplificarea procedurilor, iar reorganizarea răspunde acestor exigențe.

„Conduc Ministerul pentru Relația cu Parlamentul de mai bine de doi ani de zile, iar echipa din cadrul ministerului a reușit, de fiecare dată, să-și îndeplinească cu succes atribuţiile. În acest context, am decis ca posturile vacante să fie scoase din organigramă. Ținta noastră, potrivit Programului de Guvernare, este să avem o administrație suplă și eficientă”, a precizat ministrul Viorel Ilie despre proiectul Hotărârii privind reorganizarea și funcționarea Ministerului pentru Relația cu Parlamentul.

Citește și: Şerban Nicolae, reacţie tăioasă după ce a fost 'executat' de Dăncilă: 'Oamenii mici au doar satisfacții mărunte'

Prin proiectul de Hotărâre, adoptat de Guvern, sunt eliminate din organigramă 13 din cele 18 posturi vacante (funcții publice de execuție, de conducere și funcții de natură contractuală).

În cadrul Ministerului pentru Relația cu Parlamentul, este în procedură de implementare proiectul SIPOCA 396 “Optimizarea procedurilor administrative din cadrul ministerului pentru relația cu Parlamentul”, proiect ce vizează eficientizarea activității de bază a ministerului. În paralel, începând cu luna ianuarie, a fost implementat un nou mod de lucru prin care o parte din documentele emise de minister sunt transmise în format electronic. Această măsură contribuie atât la reducerea timpilor de transmitere, cât și la diminuarea consumului de hârtie.

În contextul digitalizării, Ministerul pentru Relația cu Parlamentul reprezintă un exemplu de bună practică în domeniul administrației publice centrale și contribuie semnificativ la dezvoltarea unei administraţii suple, cu viteză de reacţie rapidă şi proactivă, cu resurse umane motivate şi profesioniste, potrivit unui comunicat remis STIRIPESURSE.RO.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.