Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Atac în coaliție. Deputat PNL, despre un ministru USR: 'Să fie lipsă de viziune, să fie diletantism?'

presiune tensiuni scandal pericol

Deputatul PNL Daniel Gheorghe îl critică dur pe ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă (USR), căruia îi reproșează că vrea să oprească tronsonul de metrou M6 din București care ar lega Gara de Nord de Aeroportul Henri Coandă prin 12 stații.

  • Context: Ministrul a afirmat recent la Hotnews.ro că nu are rost să construim o linie de metrou de la Băneasa la Aeroportul Otopeni, fiindcă ar trece printr-o zonă puțin populată și ar fi nepotrivit să facem o investiție care sună bine doar de PR.

„La sfârșitul anului 2020, colegul meu de la transporturi, ministrul Lucian Bode (PNL) îmi comunica, drept urmare a unei interpelări, faptul că procedurile pentru realizarea lotului 2 (Băneasa- Otopeni) din tronsonul M6 vor începe în cursul anului 2021. La doua luni după acest răspuns foarte clar, noul ministru al transporturilor, Cătălin Drula (USR-PLUS) încearcă din răsputeri să pună capăt acestui proiect strategic de investiții.

Când vorbim de metroul Băneasa-Otopeni discuția nu se restrânge la locuitorii din nordul județului Ilfov ori din sectorul 1 al Bucureștilor, aici vorbim de milioane de pasageri de pe tot cuprinsul României și din străinătate care străbat anual drumul dintre București și Aeroportul Otopeni. Să fie lipsă de viziune, să fie diletantism ori pur și simplu unii dintre noii miniștri USR-PLUS tot nu pricep că a guverna o Țară este cu totul și cu totul altceva decât a gestiona un ONG?

Nu vă pot spune asta. Însă va pot spune alte lucruri: linia M6 este rezultatul unui memorandum special adoptat între Guvernul României și Guvernul Japoniei și pare-se că abandonarea celui mai important proiect comun româno-japonez se va produce fix în anul în care România și Japonia aniversează o sută de ani de relații diplomatice.

De asemenea vă mai pot spune că un alt rezultat al acestei decizii va fi transformarea segmentului de pe DN1 dintre Piața Presei și Aeroportul Internațional în cea mai mare "parcare în aer liber" din Europa de sud-est fapt cu implicații grave atât pentru mediu si pentru sănătatea oamenilor din această zonă dar si cu impact profund negativ asupra întregii dezvoltării economice și sociale din nordul Capitalei și din nordul județului Ilfov.

Noxele pe care noi, cei care trăim în acest spațiu, vom fi obligați să le inhalam in cantitate tot mai mare de la un an la altul oare sunt "fezabile" în viziunea domnului ministru?”, a scris deputatul PNL pe Facebook.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.