DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Bucureștenii au luat cu asalt restaurantele după două luni și jumătate: Cu ce mâncăruri și-au răsfățat papilele gustative

exquis.ro
masa restaurant

Mâncărurile preferate de bucureştenii care au ajuns în restaurante după două luni şi jumătate au fost ciorba de văcuţă, sarmalele, ciolanul de porc, raţa cu varză şi papanaşii, potrivit grupului City Grill.

Cele 9 terase ale grupului, cel mai mare lanţ de restaurante cu capital românesc, au fost ocupate în proporţie de 100% luni la prânz, în ziua redeschiderii, cu liste suplimentare de aşteptare.

"Printre mâncărurile preferate de bucureşteni, ajunşi în restaurante după două luni şi jumătate de pauză, s-au numărat ciorba de văcuţă, sarmalele cu mămăliguţă, ciolanul de porc cu varză călită, pulpele de raţă cu varză şi papanaşii. Capacitatea noastră este mult diminuată faţă de ce reprezintă normalul. Terasele funcţionează la 40% din capacitate, iar interioarele nu sunt încă folosite. Cu toate acestea, gradul de ocupare de 100% de ieri de la prânz este o dovadă clară că bucureştenii îşi doreau să se reîntoarcă în restaurante", a declarat Daniel Mischie, CEO Grup City Grill, într-un comunicat remis marţi AGERPRES.

În restaurantele de tip casual dinning au fost, în medie, 2-3 persoane la o masă, iar la cele de tip berării sau restaurante eveniment media a fost de 4 persoane. Nota de plată pentru o masă a fost între 90 şi 120 de lei.

Contre în lumea medicală! OMS și alți experți îl contrazic pe medicul lui Berlusconi: Afirmațiile nu sunt susţinute de dovezi ştiinţifice


Dacă înainte de pandemie locaţiile din Centrul Istoric aveau aproape 50% dintre clienţi turişti străini sau expaţi, iar cele de tip casual dinning 20-30%, acum prezenţa unor clienţi străini în restaurante a fost o excepţie.

"Fiecare restaurant al grupului a beneficiat de o investiţie între 2.000 şi 10.000 de euro în măsuri de protecţie - achiziţie de măşti, mănuşi, dezinfectanţi, scannere de temperatură pentru angajaţi, soluţii şi aparate pentru dezinfectarea bucătăriilor. Suprafeţele se dezinfectează la fiecare 30 de minute, mesele se dezinfectează şi ele după fiecare client şi există măşti de unică folosinţă în toate restaurantele, care le sunt oferite clienţilor, în cazul în care nu au şi sunt nevoiţi să intre în interior, la casa de marcat sau la toalete. La intrarea în restaurant există scanner de temperatură. Nu e obligatoriu pentru clienţi să facă testul, dar în cazul în care aceştia vor să îşi verifice temperatura, o pot face", se mai arată în comunicat.

Grupul City Grill a încheiat anul 2019 cu afaceri de 187 de milioane de lei, în creştere cu 13% faţă de anul anterior.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.