Gabriela Firea și-a făcut public, pe Facebook, sloganul de campanie: ”Rezultate pentru bucureșteni”. Deși aparent nu foarte spectaculos, sloganul arată o schimbare importantă în strategia de campanie a PSD, care obișnuise electoratul cu linia sa politică dură și manifestări publice de amploare. El este de asemenea bine țintit, intuind așteptările electoratului exasperat din București.
Vezi și: Parchetul General, precizări despre dosarul de spălare de bani al lui Băsescu
Schimbarea strategiei PSD a fost vizibilă încă din perioada pre-electorală. Mitingurile de pe National Arena au fost date uitării, ele fiind înlocuite cu evenimente mici, în care sunt expuse probleme-cheie, fără mult tam tam. PSD încearcă astfel să-și recalibreze relația cu electoratul şi să reducă distanţa percepută dintre politicieni şi cei care beneficiază de acţiunile administraţiei publice.
Dacă altădată candidatul PSD era prezent pe toate gardurile din București, acum candidata Gabriela Firea a avut o prezență outdoor discretă. Ea nu a apărut singură pe corturi de campanie, ci doar în asociere cu unii candidați ai PSD de la sectoare dar oricum mult mai puţin decât înainte.
Această schimbare stilistică semnificativă este completată, se pare, de o prezență mult mai activă a PSD pe rețelele sociale, comunicarea pe Facebook a Gabrielei Firea fiind o dovadă în acest sens.