Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Mari companii din România donează bani, echipamente medicale, electrocasnice și susțin voluntarii, în plină epidemie

voluntariat

Alte măsuri și inițiative ale companiilor au fost luate în contextul epidemiei de coronavirus, anunță MEDIAFAX.

- PepsiCo România donează, printr-un parteneriat cu organizaţia Crucea Roșie Română, produse în valoare totală de 200.000 de lei, pentru a fi distribuite spitalelor. Iniţiativa vine în continuarea demersurilor proprii realizate de PepsiCo, încă de la debutul stării de urgenţă. Astfel, compania a trimis produse pentru cadrele medicale din 11 spitale din București și din țară, folosind canalele proprii de distribuție. Pentru a putea veni în sprijinul cât mai multor medici si cadre medicale care duc zi de zi lupta cu COVID-19, PepsiCo a decis partenerierea cu organizaţia Crucea Roşie Română, asigurându-se astfel că donaţiile ajung la spitalele din întreaga ţară.

„Vrem să venim în sprijinul cadrelor medicale din prima linie, care muncesc neîntrerupt pentru controlarea și combaterea efectelor acestei situații excepționale, donând produse alimentare prin intermediul organizaţiei Crucea Roșie Română. Ne bucurăm că putem duce sprijinul nostru la o scară și mai mare prin intermediul Crucii Roșii Române și vom continua să susținem sistemul sanitar cu donații în produse, atât timp cât va fi necesar, folosindu-ne și de canalele proprii de distribuție, așa cum am făcut de la începutul stării de urgență”, a declarat Adrian Lăcătuș, GM Commercial Senior Director PepsiCo pentru regiunea Balcanii de Est.

Citește și: Ministru Muncii, Nelu Tătaru: Există în stoc un număr de teste suficient

Campania de donații a PepsiCo România face parte din programul lansat la nivel global de PepsiCo și Fundația PepsiCo prin care peste 45 milioane de dolari au fost alocați pentru combaterea impactului COVID-19, oferind sprijin umanitar vital în acceastă perioadă. În cadrul programului, au fost distribuite peste 50 de milioane de pachete cu mâncare caldă, la nivel mondial.

- Mega Image continuă să susțină producătorii români de legume prin programul „Gusturi Românești de la gospodari”. 195 de producători de legume fac parte din programul „Gusturi românești de la gospodari” și cultivă legume controlate pas cu pas pe o suprafață totală de peste 120 de hectare, iar peste 40 de producători au început deja să livreze zilnic în magazine legume proaspete de sezon

De la lansarea programului, în urmă cu șapte ani, și până în prezent, programul „Gusturi românești de la gospodari” include 195 de producători care cultivă legume pe o suprafață totală de peste 120 de hectare, alături de un inginer agronom dedicat, care verifică fiecare etapă a culturii și se implică direct în testarea legumelor înainte de livrarea în magazine. Programul este unic pe piața de retail din România prin implicarea echipelor Mega Image alături de producători, pas cu pas, de la sămânță până la recoltă.

Citește și: Klaus Iohannis, declarații de ultimă oră: E o etapă pe care am reușit să o întârziem cât mai mult posibil

“Continuăm să ne implicăm în comunitate în contextul COVID-19 și să răspundem prin soluții concrete la provocările care apar. Am crescut în ultimii șapte ani programul Gusturi românești de la gospodari alături de producătorii de legume din România și știm că acum au nevoie mai mult decât oricând de sprijin, de implicare pentru a-și vinde recoltele corect și pentru a avea stabilitate financiară. Aducem în toate magazinele noastre legume proaspete direct de la gospodari și investim astfel încât să le facem accesibile pentru toți clienții. Vom continua investiția în acest program pentru a face cu adevărat o diferență în calitatea produselor pe care le oferim clienților, din producția locală,” afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image.

În perioada următoare, alte legume vor ajunge în etapa de cules și vor fi livrate direct de la producători în magazine: roșii, ardei bianca, salată verde, castraveți cornișon, ardei kapia și vinete.

- ENGIE Romania vine în sprijinul cadrelor medicale din prima linie și a pacienților afectați de virusul SARS-COV-2 cu o contribuție financiară în valoare de 250.000 de euro, care va fi direcționată către mai multe organizații: Societatea Națională de Cruce Roșie din România, Dăruiește Viață și HOSPICE Casa Speranței.

Citește și: Momente EMOȚIONANTE la Galați - Asistenta hărţuită de vecini, așteptată cu flori și aplauze de militari (VIDEO)

Fondurile direcționate către Societatea Națională de Cruce Roșie din România și Dăruiește Viața, în cuantum de 100.000 de euro fiecare, vor fi utilizate pentru achiziția de echipamente pentru cadrele medicale, precum și de aparate de ventilație sau materiale de strictă necesitate pacienților confirmați cu COVID-19. Alți 50.000 de euro sunt alocați pentru îngrijirea pacienților cu boli oncologice, externați din spitalele destinate exclusiv pacienților cu COVID-19 și pentru care HOSPICE Casa Speranței rămâne o alternativă pentru continuarea tratamentului a cărui lipsă le-ar pune viețile în pericol.

“Solidaritatea este foarte importantă, cu atât mai mult în perioade critice cum este aceasta pe care o parcurgem în prezent. Le mulțumim tuturor celor care se află astăzi în prima linie și ne ajută pe noi toți să trecem de această grea încercare. Singuri putem face puțin, împreună mult mai mult.”, a declarat Eric Stab, Președinte Director General ENGIE Romania.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.