Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Un start-up românesc a dezvoltat un serviciu de digitalizare a afacerii, care vine în ajutorul antreprenorilor din HoReCa

HORECA
HORECA
Un start-up românesc a lansat un serviciu integrat de digitalizare a relaţiei client-restaurant prin care business-ul poate fi gestionat în online, pe baza unui abonament lunar, conform agerpres.
Gravity Web Ordering reprezintă o soluţie pentru antreprenorii care îşi doresc independenţă, dar vor să evite o investiţie de câteva mii de euro, cât ar fi costul unui pachet software care oferă aceleaşi avantaje. Astfel, dacă digitalizarea unui jucător din HoReCa ajunge să coste şi câteva mii sau chiar zeci de mii de euro, un start-up românesc aduce pe piaţă un serviciu prin care aceleaşi funcţionalităţi sunt accesibile printr-un abonament lunar de 50 de euro.
"Am încercat să construim o platformă cât mai simplu de utilizat. Nu este nevoie de cunoştinţe tehnice şi nici de o infrastructură nouă. Întreaga soluţie a fost concepută în baza cererilor venite direct de la client, testate şi readaptate în baza dotărilor tehnice existente la faţa locului. Feedback-ul clienţilor este unul pozitiv, iar lucrul acesta se vede şi în cifre. Un restaurant care are un singur punct de desfacere poate avea constant peste 400 de comenzi online, pe lună. Recordul de până acum, noi fiind proaspăt lansaţi cu acest serviciu, este de peste 700 comenzi online, la nici trei luni de la implementarea Gravity Web Ordering pe site-ul clientului", explică Cătălin Simion, fondator & dezvoltator GravityLabs.
Potrivit unui comunicat companiei, transmis miercuri AGERPRES, avantajele principale, pe lângă faptul că poate fi implementată rapid, cu un cost lunar foarte mic, este şi obţinerea şi deţinerea de către restaurant a informaţiilor despre propriul client online. Cu o astfel de soluţie integrată, orice jucător din HoReCa poate implementa campanii de marketing, targetul fiind atras pe propriul website, nu pe cele ale partenerilor.
Gravity Labs este un start-up românesc, înfiinţat în anul 2020, de către o echipă de dezvoltatori cu experienţă în inovaţie şi transformare digitală în industria HoReCa. Gravity Web Ordering este al doilea produs din portofoliul companiei, fiind realizat în colaborare cu R-Keeper, unul dintre dezvoltatorii de top de soluţii software şi distribuitori de hardware pentru automatizarea industriei HoReCa.
La nivel global, sistemul este prezent în peste 47 de ţări, fiind utilizat de către lanţuri internaţionale de restaurante, precum: Subway, KFC, Burger King, Rosinter Restaurants, Maison Dellos, Ginza Projects, Cinnabon, Country Chicken, Krispy Kreme, Novikov Group, Diary Queen, Swensen's, Golden Gate Restaurant Group, T.G.I. Friday's.
În România, R-Keeper este prezent în mai mult de 800 de restaurante.

Un start-up românesc a lansat un serviciu integrat de digitalizare a relaţiei client-restaurant prin care business-ul poate fi gestionat în online, pe baza unui abonament lunar.

Gravity Web Ordering reprezintă o soluţie pentru antreprenorii care îşi doresc independenţă, dar vor să evite o investiţie de câteva mii de euro, cât ar fi costul unui pachet software care oferă aceleaşi avantaje. Astfel, dacă digitalizarea unui jucător din HoReCa ajunge să coste şi câteva mii sau chiar zeci de mii de euro, un start-up românesc aduce pe piaţă un serviciu prin care aceleaşi funcţionalităţi sunt accesibile printr-un abonament lunar de 50 de euro.
"Am încercat să construim o platformă cât mai simplu de utilizat. Nu este nevoie de cunoştinţe tehnice şi nici de o infrastructură nouă. Întreaga soluţie a fost concepută în baza cererilor venite direct de la client, testate şi readaptate în baza dotărilor tehnice existente la faţa locului. Feedback-ul clienţilor este unul pozitiv, iar lucrul acesta se vede şi în cifre. Un restaurant care are un singur punct de desfacere poate avea constant peste 400 de comenzi online, pe lună. Recordul de până acum, noi fiind proaspăt lansaţi cu acest serviciu, este de peste 700 comenzi online, la nici trei luni de la implementarea Gravity Web Ordering pe site-ul clientului", explică Cătălin Simion, fondator & dezvoltator GravityLabs.
Potrivit unui comunicat companiei, transmis miercuri AGERPRES, avantajele principale, pe lângă faptul că poate fi implementată rapid, cu un cost lunar foarte mic, este şi obţinerea şi deţinerea de către restaurant a informaţiilor despre propriul client online. Cu o astfel de soluţie integrată, orice jucător din HoReCa poate implementa campanii de marketing, targetul fiind atras pe propriul website, nu pe cele ale partenerilor.
Gravity Labs este un start-up românesc, înfiinţat în anul 2020, de către o echipă de dezvoltatori cu experienţă în inovaţie şi transformare digitală în industria HoReCa. Gravity Web Ordering este al doilea produs din portofoliul companiei, fiind realizat în colaborare cu R-Keeper, unul dintre dezvoltatorii de top de soluţii software şi distribuitori de hardware pentru automatizarea industriei HoReCa.
La nivel global, sistemul este prezent în peste 47 de ţări, fiind utilizat de către lanţuri internaţionale de restaurante, precum: Subway, KFC, Burger King, Rosinter Restaurants, Maison Dellos, Ginza Projects, Cinnabon, Country Chicken, Krispy Kreme, Novikov Group, Diary Queen, Swensen's, Golden Gate Restaurant Group, T.G.I. Friday's.
În România, R-Keeper este prezent în mai mult de 800 de restaurante.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.