Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

CFR anunță că reparaţiile la trecerea la nivel cu calea ferată din localitatea Drajna Nouă sunt aproape gata

tanar retinut cale ferata furt giurgiu

Lucrările de reparaţii la trecerea la nivel cu calea ferată (TN), de la km 111 + 177, localitatea Drajna Nouă, sunt în plină desfăşurare, însă din cauza condiţiilor meteo, termenul pentru redeschiderea traficului rutier a fost decalat de constructor pentru a doua parte a zilei de 7 iunie, faţă de termenul iniţial - 6 iunie, a anunţat vineri CFR Infrastructură, conform agerpres.

Potrivit sursei citate, valoarea contractului este de 1,46 milioane lei, cu finanţare de la bugetul de stat. Executantul lucrării este SC Europanprod SA.

"În perioada de execuţie a lucrărilor la trecerea la nivel cu calea ferată de la km CF 111+177, traficul feroviar se va realiza alternativ pe câte un fir de circulaţie", se menţionează în comunicat.

Totodată, traficul rutier se va desfăşura alternativ pe o singură bandă de mers, conducătorii auto fiind rugaţi să respecte în timpul zilei, în intervalul orar 07.00 - 20.00, traseul semnalizat cu piloţi de dirijare, dotaţi cu staţii de emisie recepţie iar, în timpul nopţii, în intervalul orar 20.00 - 07.00, dirijarea circulaţiei se va realiza pe baza semafoarelor electrice.

Etapele de execuţie vizează detensionarea şinelor sudate şi crearea rosturilor de dilataţie, demontarea suprastructurii c.f., execuţia lucrărilor de săpătură pentru refacerea substratului căii de 30 cm şi a stratului de formă, de 40 cm.

De asemenea, se are în vedere nivelarea şi compactarea terenului de baza cu asigurarea pantelor transversal de 5%, aşternerea geotextilului de separaţie pe toată lăţimea decapată, refacerea substratului căii dintr-un amestec de materiale granulare, sortate şi concasate (PSS), realizarea prismei căii, montarea suprastructurii căii, profilarea prismei de piatră spartă, refacerea continuităţii căii fără joante prin sudarea cap la cap a şinelor prin procedeul aluminotermic. Totodată, lucrările vizează asigurarea declivităţii optime CF pe o lungime de circa 40 m înainte şi după trecerea la nivel şi montarea dalelor elastice.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.