Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

GFR şi operatorul naval de stat al Kazahstanului au semnat un memorandum de colaborare pentru o nouă conexiune între porturile Constanţa şi Batumi

gfr
tren gfr cfr

Grupul GRAMPET - Grup Feroviar Român (GFR) și NMSC Kazmortransflot LLP au semnat un Memorandum de Colaborare cu ocazia evenimentului Transport Logistics 2019 din München, care își propune să deschidă o conexiune regulată între porturile Constanța și Batumi, anunță MEDIAFAX.

Acordul dintre cei doi membri ai Middle Corridor - Ruta de Transport Internațional Trans-Caspică se aliniază obiectivului asociației de a spori cooperarea și de a intensifica fluxul de mărfuri de-a lungul rutei.

NMSC Kazmortransflot LLP, operatorul naval de stat al Republicii Kazahstan, deține cea mai mare și mai modernă flotă din Marea Caspică – nave cisternă, remorchere, precum și nave pentru transportul încărcăturilor voluminoase și barje pentru diverse transporturi.

Citește și: PSD impune condiții! Cum ar putea accepta Pactul politic propus de Iohannis: Doar așa vom susține! .

Grupul GRAMPET - Grupul Feroviar Român este un operator privat de transport feroviar de marfă și logistică din România și Europa Centrală și de Sud-Est și alăturată Asociației Middle Corridor - Ruta de Transport Internațional Trans-Caspică, în septembrie anul trecut.

Portul Batumi are o capacitate de 18 milioane de tone pe an, 5 terminale și 11 dane. Investițiile în dezvoltarea portului au însumat 48 de milioane de dolari în ultimii 10 ani, mai informează comunicatul.

Citește și: Luptă acerbă la vârful PNL: Rareș Bogdan simte nevoia să aibă reflectoarele asupra lui.Un partid cu doi lideri înseamnă conflicte interne

Portul Constanța are o capacitate de manipulare de peste 100 de milioane de tone pe an și 156 de dane, în timp ce investițiile au atins un nivel record în ultimii ani și alte proiecte cu o valoare totală de 1 miliard de euro au fost anunțate recent.

Grupul GRAMPET - Grup Feroviar Român acoperă transportul feroviar de marfă, construirea, repararea și modernizarea materialului rulant, producția de piese de schimb, transbordarea mărfurilor, servicii logistice, precum și soluții IT inovatoare pentru operatorii feroviari. Grupul Feroviar Roman (GFR) are o cotă de piață de aproximativ 30% și o poziție strategică în industrii-cheie, cum ar fi petrolul și gazele, construcțiile sau sectorul agrobusiness. De asemenea, 20% din activitățile de transport GFR sunt internaționale. Operatorul are acorduri cu companii de soră din cadrul grupului, precum și cu operatori feroviari de stat și privați din Ungaria, Bulgaria, Republica Moldova, Serbia, Republica Cehia, Slovacia, Croația, Polonia, Austria, Germania și Grecia.

Citește și: Rareș Bogdan iese la atac:’Demisionați,vă rog! Ce ziceți, aveți curaj?’

Companiile Grupului Reva Simeria, Electroputere VFU Paşcani, Reloc Craiova și Electroputere VFU Craiova reprezintă 100% din piața reparațiilor de material rulant din România.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.