DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Ţi-e foame tot timpul? Iată cauzele

masa-mancare

Mănânci până nu mai poţi respira şi după o oră, două, îţi este iar foame? Nu ştii ce să faci pentru că excesul se vede în colăceii de pe burtică. Iată cele 5 cauze principale ale apetitului nebunesc!

Nutriţioniştii britanici au descoperit cauza răului şi care sunt paşii pentru a ne repara, potrivit click.

  1. Mănânci pentru doi. În timpul sarcinii, femeile au tendinţa de a exagera cu mâncarea, spunând că mănâncă pentru doi. E corectă afirmaţia, însă trebuie să aveţi grijă la dietă. Nu mâncaţi prea multe mezeluri, îngheţată sau alte produse procesate, consumaţi fructe şi legume crude. Nu excludeţi din mesele zilnice cerealele integrale şi salatele.
  2. Prea multă pâine! O masă bogată în carbohidraţi poate fi motivul pentru care la doar o oră după ce v-aţi ridicat de la masă să vi se facă iar foame. Şi asta pentru că aceştia sunt absorbiţi rapid în organism sub formă de zaharuri. Acesta eliberează insulină pentru a stimula celulele să asimileze glucoza. Odată consumată glucoza, apare senzaţia de foame. Adăugaţi o salată sau legume la masă pentru a regla metabolismul.
  3. Lipsa somnului. Un regim de somn insuficient reduce nivelul hormonului numit leptină (n.r. inhibă foamea) şi ghrelină (n.r. stimulează foamea). Aveţi nevoie de magneziu pentru a relaxa muşchii şi de un desert pe bază de fructe după masa de seară sau un suc natural, dar cu o oră înainte de a vă băga în pat.
  4. Setea excesivă. Uneori setea poate fi uşor confundată cu foamea, susţin experţii britanici. Apa e esenţială pentru ca celulele noastre să poată folosi nutrienţii proveniţi din mâncarea consumată. Dacă bem apă între mese începem să ne simţim sătui şi ne ajută să ne alungăm senzaţia de foame. Astfel, ajutăm organismul să poată procesa alimentele şi să dezasimileze nutrienţii la nivel celular.
  5. Poftele de la menstruaţie. Pentru a ţine în frâu dezechilibrul cauzat de fluctuaţiile nivelului de zahăr din sânge, e important să mâncaţi multe proteine (peşte, carne, ouă, nuci şi seminţe). Reduceţi cât mai mult consumul de hrană procesată, zahăr şi carbohidraţi.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.