Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Numărul conturilor de economii deschise de către clienții ING prin Home'Bank a crescut cu 144%, în trimestrul II

www.ing.com
ing logo

Numărul conturilor de economii deschise de către clienţii ING prin platforma Home'Bank a crescut cu 144%, în al doilea trimestru din 2020, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce sumele deţinute atât în conturile de economii, cât şi în conturile curente s-au majorat cu 24%, raportat la perioada de referinţă, arată o analiză publicată luni de ING Bank România.

Potrivit băncii, clienţii ING Bank România şi-au folosit mai des telefonul mobil pentru accesarea produselor din portofoliul băncii şi aproximativ 44% din totalul creditelor de nevoi personale au fost accesate în Home'Bank, iar peste 50% dintre fondurile mutuale de investiţii au fost deschise în platforma de internet banking în perioada de izolare, potrivit agerpres.ro.

Citește și: Mihai Tudose, DEZLĂNȚUIT: Nu uitați să purtați mască... începe să pută. Bani au fost și sunt, de vreme ce se duc spre presă!

"În contextul generat de pandemia COVID-19, românii, inclusiv clienţii ING Bank România, au utilizat mai frecvent canalele digitale pentru realizarea operaţiunilor financiar-bancare de care au avut nevoie. Numărul conturilor de economii deschise de către clienţii ING prin platforma Home'Bank a crescut cu 144% în al doilea trimestru din 2020 în raport cu aceeaşi perioadă din 2019, majorarea fiind stimulată şi de lansarea noii soluţii de economisire Round Up, care permite rotunjirea tranzacţiilor. Sumele deţinute de clienţii ING în conturile de economii şi conturile curente au crescut cu 24% comparativ cu luna mai 2019", notează sursa citată.

De asemenea, în perioada stării de urgenţă, cu peste 95% dintre angajaţii din sediul central lucrând de acasă, ING Bank a continuat să aducă îmbunătăţiri aplicaţiei de mobile banking, potrivit feedback-ului primit de la clienţi şi a făcut tranziţia către o tehnologie nativă, care aduce o performanţă sporită şi o mai bună experienţă de utilizare.

Din 1,4 milioane de clienţi din segmentul de Retail, aproximativ un milion folosesc activ Home'Bank.

În perioada martie - mai 2020, aproape 50.000 de noi clienţi şi-au activat contul de ING Home'Ban, iar în ceea ce priveşte gradul de utilizare clienţii ING au generat un trafic de peste 79,9 milioane de sesiuni şi au efectuat aproximativ 19,8 milioane de tranzacţii, dintre care mai mult de 90% au provenit de pe dispozitive mobile.

Totodată, numărul de tranzacţii e-commerce s-a majorat cu 27%, în primele cinci luni ale anului, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2019, însă valoarea acestora a crescut cu aproximativ 20%. Ziua în care s-au înregistrat cele mai multe tranzacţii în rândul clienţilor ING Bank România a fost 10 aprilie, cu aproape 250.000 de tranzacţii online.

Conform analizei, pe segmentul FMCG, reprezentat în special de supermarketuri, valoarea totală a tranzacţiilor a crescut cu până la 50% a valorii medii a unui bon de cumpărături pentru clienţii ING Bank România. "Pe locul doi, sectorul de redecorare a locuinţei (mobilier, amenajări interioare, materiale de construcţii) a înregistrat o creştere de 23% la mijlocul lunii martie, comparativ cu mediile săptămânale ale lunii februarie, întrucât clienţii ING au avut nevoie să îşi optimizeze spaţiul pentru a lucra de acasă sau pentru a-şi petrece timpul mai confortabil", se menţionează în cercetare.

La polul opus, cea mai afectată categorie a fost cea a călătoriilor, unde volumul total săptămânal al sumelor cheltuite a scăzut cu până la 96%, comparativ cu media săptămânală din februarie pentru bilete de avion, agenţii de turism şi hoteluri. În plus, cheltuielile asociate categoriei transport au înregistrat scăderi semnificative, de până la 80% pentru închirierile de maşini şi transportul în comun.

Tranzacţiile în sectorul reprezentat de restaurante şi fast food au scăzut cu până la 90% în ultimele două săptămâni din martie faţă de media săptămânală a lunii februarie. "Clienţii ING au preferat să folosească aplicaţiile de livrare de mâncare, care au avut creşteri de până la 100% în lunile martie şi aprilie, în raport cu luna februarie", relevă studiul.

Nu în ultimul rând, subcategoria reprezentată de filme, cinematografe, teatre şi jocuri a înregistrat o uşoară scădere la începutul stării de urgenţă, însă ulterior a revenit la acelaşi nivel din perioada anterioară, ca urmare a utilizării mai accentuate de către clienţii ING a platformelor de streaming. În acest context, subcategoria de muzică este singura care a înregistrat creşteri constante începând cu a doua jumătate a lunii martie, creşteri generate de aplicaţiile dedicate.

ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,8 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din peste 40 de ţări.

Înfiinţată în anul 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse şi servicii tuturor categoriilor de clienţi - companii mari şi mici, instituţii financiare, mici antreprenori şi persoane fizice. ING Bank România, a cincea bancă în Top 10 bănci locale, este o bancă universală cu peste 1,4 milioane de clienţi din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri şi Mid-Corporate, şi Wholesale Banking, dintre care un milion dintre aceştia au venituri recurente.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.