Kanal D surclasează concurenţa prin banii investiţi în vedete. Turcii de la Dogan au lansat Kanal D în 2007 iar de atunci până acum televiziunea s-a remarcat prin serialele turceşti şi show-urile tabloide de seară plus emisiunile lui Ernest. Unele seriale au făcut carieră, Suleyman fiind lider de audienţă mult timp iar Yaman declanş-nd chiar o revoltă a fanilor care şi-au cerut serialul înapoi.
Citeşte şi: Dacian Cioloş, în conflict cu şefii Uniunii Europene: Nu e de acord cu cotele de refugiaţi
Câţi bani au investit însă turcii în televiziunea de pe locul 3? În şedinţa CNA din această săptămână, Haluk Kurcer, preşedintele Kanal D România, a dezvăluit că grupul Dogan a investit până acum aproape 90 de milioane de euro în televiziunea Kanal D. Dogan Media International a avut în 2014 o cifră de afaceri de 18,1 milioane de euro și a avut pierderi de 3,7 milioane de euro. În schimb, datoriile firmei se ridicau la 25,2 milioane euro,spun cei de la reportervirtual.
Citeşte şi: Nu am scăpat de obiceiurile ceauşiste: Au spălat statuia înainte de venirea lui Iohannis