DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

3 metode de a atrage mai mulți clienți către service-ul tău, fără investiții în marketing

service

Dezvoltarea oricărei afaceri depinde în mod direct de numărul său de clienți, iar acest lucru este cu atât mai mult valabil în cazul service-urilor și atelierelor de reparații auto. Fără un flux constant de clienți, afacerea se va confrunta cu numeroase probleme care îi vor afecta stabilitatea pe termen scurt sau lung și care vor pune tot mai multă presiune financiară pe aceasta, ducând, într-un final la eșecul său.

Tocmai de aceea, e foarte important să iei din timp măsuri pentru a te asigura că service-ul pe care îl conduci nu se va confrunta cu această problemă dificilă. Desigur, eforturile tale de marketing joacă un rol important în numărul de clienți pe care afacerea ta îi atrage, însă acesta nu este singurul aspect de care ar trebui să ții cont.

Dotările, profesionalismul angajaților sau chiar atitudinea acestora față de clienți sunt toate elemente de care ar trebui să ții cont.

În consecință, dacă vrei ca service-ul pe care îl conduci să se bucure de succes pe termen lung, e important să te asiguri, din momentul în care automobilul unui client urcă pe un elevator auto din service-ul tău, că toate lucrurile merg așa cum ar trebui și acesta pleacă mulțumit. Astfel, nu doar că vei câștiga un client loial pentru afacerea ta, dar și un promotor al serviciilor tale, care va recomanda service-ul tău către toți prietenii săi. Iată care sunt aspectele de care ar trebui să ții cont:

1. Calitatea echipamentelor

De la cel mai performant elevator 2 coloane și până la cel mai simplu compresor de aer, fiecare piesă de echipamente din atelierul tău de reparații joacă un rol foarte important în calitatea serviciilor tale. Fără dotări de calitate, munca angajaților tăi va fi mai lentă și mai puțin eficientă, clienții vor avea mai mult de așteptat, iar încasările tale vor avea și ele de suferit.

Din acest motiv, e important să nu tai scurtături când vine vorba de echipamentele cu care lucrezi și să achiziționezi aparatură performantă, care să funcționeze eficient, rapid și mai presus de toate, în cele mai bune condiții de siguranță.

Citește și: Guvernul Cîțu vrea să îngheţe venituri în 2021: indemnizația de hrană, sporuri, prime, salariile profesorilor, pensii de serviciu / LISTA COMPLETĂ

2. Calitatea serviciilor

Calitatea serviciilor dintr-un service auto depinde, în primul rând, de profesionalismul mecanicilor care lucrează acolo. Fără angajați competenți și experimentați, multe defecțiuni ale vehiculelor vor trece neobservate, iar intervențiile de reparații din service-ul tău vor avea mult de suferit, spre insatisfacția clienților tăi.

În consecință, e foarte important să fii foarte riguros atunci când faci selecția personalului care va lucra în atelierul tău de reparații. Nu ar trebui să te grăbești și să faci o alegere nepotrivită în raport cu standardele tale, numai pentru că volumul de muncă cere suplimentarea personalului. În timp, această alegere poate ajunge să te coste mai mult decât așteptarea.

3. Atitudinea angajaților

Felul în care mecanicii tăi comunică cu clienții e mai important decât crezi. Dacă aceștia nu primesc răspunsuri la întrebările lor și nu se simt respectați atunci când vin să-și repare mașinile în service-ul tău, nu vor mai reveni, indiferent cât de bune sunt serviciile de care au beneficiat. Oamenii evită să lucreze cu persoanele care simt că nu îi tratează corect, iar asta poate influența puternic alegerile lor: atunci când vor avea de ales între două service-uri auto, întotdeauna îl vor alege pe cel în care se simt apreciați și bine primiți.

Tocmai de aceea, e foarte important să discuți pe larg cu angajații tăi despre felul în care dorești ca ei să comunice cu clienții și despre modul în care aceștia ar trebui să le rezolve solicitările. Un mecanic ce poate părea la prima vedere arogant și superior, poate fi doar o persoană mai retrasă, care nu este obișnuită să comunice cu clienții.

Asta nu înseamnă că acesta nu poate continua să colaboreze cu tine, mai ales dacă este competent și lucrează profesionist. În schimb, poate fi o idee bună să-l pregătești pentru a-l ajuta să-și îmbunătățească interacțiunile cu clienții și poate chiar să îl trimiți la câteva ședințe de training pentru acest aspect. Vei vedea rapid o schimbare în atitudinea sa și automat și în satisfacția clienților tăi, lucru care se va traduce și în încasări crescute pentru afacerea ta.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.