Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Pierdere grea pentru UEFA! Un important sponsor renunță la acordul de sponsorizare cu Liga Campionilor

coinlive.me
crypto.com

Platforma criptografică Crypto.com a renunțat la un acord de sponsorizare de jumătate de miliard de dolari cu UEFA.

Potrivit unui raport Sport Business, Crypto.com s-a retras dintr-un acord de 495 de milioane de dolari cu Uniunea Asociațiilor Europene de Fotbal sau UEFA, din cauza echipei sale juridice care a invocat probleme de reglementare cu licențele bursei din Statele Unite, Regatul Unit, Franța și Italia. Dacă înțelegerea ar fi fost încheiată, branding-ul Crypto.com ar fi fost prezent în UEFA Champions League timp de cinci sezoane la un cost de aproximativ 100 de milioane de dolari pe sezon, care se încheia în 2027, conform cointelegraph.com.

 

Postul de știri sportive a raportat că Crypto.com a intervenit în calitate de potențial sponsor după ce Liga Campionilor a renunțat la firma energetică de stat rusă Gazprom, ca răspuns la invazia Ucrainei de către țară. În urma acțiunilor Rusiei, multe părți ale Europei au anunțat planuri de a deveni independente de aprovizionarea țării cu petrol și gaze, în efortul de a nu-și ajuta economia în timpul războiului.

Crypto.com a anunțat anterior sponsorizări majore pentru locuri și echipe sportive și a plătit milioane de dolari în costuri de publicitate. Firma l-a făcut pe actorul Matt Damon să apară în spotul său TV „Norocul favorizează curajoșii” , care a fost lansat în octombrie.

În 2021, platforma criptografică s-a asociat cu Formula 1 pentru seria sa Sprint, după ce a acceptat anterior să sponsorizeze echipa Aston Martin în evenimentul de curse și a încheiat o afacere pe 20 de ani și 700 de milioane de dolari pentru a redenumi Centrul Staples din Los Angeles, Cripto.com Arena. În 2022, bursa a lansat un contract de sponsorizare pe cinci ani cu Australia Football League pentru 25 de milioane de dolari și a devenit unul dintre sponsorii oficiali ai Cupei Mondiale FIFA din Qatar.

Pe fondul recesiunii recente a pieței, CEO-ul Crypto.com Kris Marszalek a anunțat în iunie că bursa va elimina 260 de oameni din forța de muncă corporativă, sau 5% din angajați. Nu este clar dacă scăderea prețurilor cripto ar putea afecta negativ ofertele de sponsorizare pe termen lung ale platformei.

Cointelegraph a contactat Crypto.com, dar nu a primit un răspuns la momentul publicării.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.