Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Ce au mai învățat copiii din Vrancea în cadrul conferinței despre roluri și egalitate de gen

ideologie de gen

Pentru că nu am primit încă răspunsul la întrebarea cine si-ar dori aceasta pentru copiii lui si pentru că ne întrebăm serios ce profesori au dus elevi la această conferință organizată in baza unui Protocol incheiat intre Ambasada SUA si Inspectoratul Școlar Judetean Vrancea, continuam să vă aducem la cunoștință ce au învățat copiii din Focsani de la persoana transgender care le-a vorbit, o persoana de sex feminin pe nume Patricia Brăila, dar care trece de câțiva ani printr-un program medical de tratament hormonal, prezentându-se pe sine ca fiind Patrick Brăila.

Aceasta le-a vorbit copiilor – unii dintre ei aduși acolo de o profesoară de limba engleză de la Colegiul National Al. I. Cuza din Focsani -, despre identitatea de gen, egalitatea de gen, rolurile de gen si combaterea discriminării impotriva stereotipurilor de gen si persoanelor aflate in curs de tranziție de la un sex la altul. La minutul 36’37’ li se spune copiilor: „Cred că este extraordinar de recompensator să facem exercițiul să gȃndim dincolo de binaritatea masculine-feminin, pentru că fiecare avem ȋn noi, fie că e 0,1%, fie că e 70-80%, din genul pe care ȋl/se consideră celălalt; și la fel de bine, și la fel de valabil, sunt acele identități care se numesc non-binare, care nu aparțin nici genului masculin, nici genului feminin, s-ar putea să aparțină amȃndurura ȋn proporții diferite și variabile sau niciunele.”

La minutul 40’02: „Identitatea de gen și orientarea sexuală sunt două lucruri diferite, care se pot combina ȋn orice fel posibil. Eu acum mă identific ca un bărbat trans. Hetero, sacro (?), romantic și pan-sexual nu mă ȋntreba ce ȋnseamnă, vreau să vă faceți voi exercitiile!”

La minutul 40’18, persoana transgender de sex feminin le spune copiilor: „Am avut relații de lungă durată cu femei pe care le-am considerat heterosexuale, pentru că eu - și asta vreau să fac mențiunea pentru că persoanele trans s-au săturat să fie reduse la corpul lor, la organele lor genitale; nu vrem să fim reduși la asta. Genul e aici (arată spre propriul cap). Dar există persoane trans care sunt heterosexuale, care pot fi homosexuale și care sunt homosexuale, sau orice altă identitate sexuală, orientare sexuală. Se pot ȋmbina ȋn foarte multe feluri.”

Să mai așteptăm răspunsul la întrebările cu care am reluat problema? Sau să punem întrebarile fundamentale: Cât mai valorează si pentru ce sunt pregătiți copiii in România dacă există părinti si profesori care contribuie la activitățile educative ca cele de la Focsani?

Vezi şi: Cea mai clară explicatie privind presiunile ideologice exercitate asupra copiilor în conferința organizată de Ambasada SUA la Focşani .

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.