Compania românească de tehnologie 2Performant a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de aproape 26 de milioane de lei, în creştere cu 27% faţă de 2020, şi a generat peste 1% din piaţa de e-commerce din România, reiese din rezultatele financiare publicate luni, conform Agerpres.
Anul trecut, prin intermediul platformei 2Performant, magazinele online au generat vânzări în valoare de 73,1 milioane euro (+44,4% de la an la an) din totalul de 6,5 miliarde de euro estimat de GPeC la nivelul pieţei româneşti de comerţ electronic.
Potrivit sursei citate, veniturile operaţionale, calculate prin eliminarea comisioanelor pe care 2Performant le plăteşte afiliaţilor din platforma sa de marketing, au înregistrat un salt de 26% faţă de 2020, până la valoarea de 6,9 milioane lei.
De asemenea, veniturile companiei de pe piaţa din România pentru produsul de marketing afiliat au crescut cu 28% faţă de 2020, la peste 22,6 milioane de lei, în timp ce veniturile din pieţele externe au înregistrat o creştere de 33%. În acelaşi timp, compania înregistrează şi o creştere a veniturilor plătite în avans cu 51% faţă de anul anterior, ajungând la 12,2 milioane de lei. Veniturile postpaid ajung la 13,3 milioane de lei, cu 13% mai mult faţă de 2020.
"Ca urmare a investiţiilor realizate în 2021 pentru internaţionalizare prin parteneriate cu jucători internaţionali, consolidare şi creştere pe piaţa locală, dar şi dezvoltarea unei noi soluţii tehnice pentru atribuirea conversiilor, compania a înregistrat anul trecut o pierdere de 699 mii de lei, sub pierderea prognozată în bugetul de venituri şi cheltuieli. Indicatorii de lichiditate, poziţia de cash şi grad de îndatorare înregistrează valori extrem de bune în 2021, inclusiv datorită investiţiei de peste 5 milioane de lei atrase de companie printr-o majorare de capital cu aport în numerar realizată pe Bursa de Valori Bucureşti", se arată în comunicatul de presă al companiei de tehnologie.
În semestrul al doilea al anului trecut, 2Performant a înregistrat o cifră de afaceri de peste 14,9 milioane de lei, în creştere cu 36% faţă de acelaşi interval din 2020, precum şi un profit de 457.000 de lei.
Pe parcursul anului 2021, platforma 2Performant.com, dezvoltată "in house", prin care profesionişti în marketingul digital colaborează cu magazinele online, a intermediat 68,7 milioane de click-uri, cu 23% mai multe decât în anul precedent, ceea ce înseamnă o medie de peste 5,7 milioane de click-uri lunare trimise către magazinele online.
Totodată, raportat la perioada de referinţă, un număr de 3.440 de afiliaţi în platforma de tehnologie au înregistrat comisioane în valoare de 4,65 milioane de euro, în creştere cu 36,6%, în timp ce indicele de vânzări s-a majorat cu 5,7%, până la 15,71 de euro, "ceea ce înseamnă că pentru fiecare euro investit în afiliere un magazin online din platforma 2Performant.com a obţinut aproape 16 euro". În plus, rata de conversie s-a situat la 2%.
2Performant este o companie românească de tehnologie ce dezvoltă, operează şi monetizează 2Performant.com - platformă integrată de marketing afiliat şi influencer marketing.
Compania este listată pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti (BVB), sub simbolul 2P.
Compania românească 2Performant a încheiat anul 2021, în creştere cu 27%, ajungând la peste 1% din piaţa de e-commerce
Explorează subiectul
Articole Similare

1
Criza carburanților - România nu a cerut OFAC amânare pentru a rezolva cazul LUkoil, după sancțiunile SUA: Mai avem răgaz până pe 13 decembrie
1

20
Lansarea iPhone 17 aduce creșteri de vânzări pentru Apple pe piața chineză
20

45
După ce a scăpat de faliment, Grecia anunță că va reduce masiv datoria publică
45

26
S-a ajuns la un acord provizoriu privind bugetul UE pentru 2026
26

28
China profită de absența SUA și își amplifică influența la summitul climatic din Brazilia
28

40
Băncile, înapoi în joc? Bogdan Petre (ASPES), semnal de alarmă la BNR: România nu își mai poate permite întârzieri în reforme
40

1.878
Respiro crucial - SUA îi salvează pe bulgari de la criza carburanților: ce derogare au obținut pentru sancțiunile Lukoil
1.878

18
Angajaţii Lukoil din Irak au probleme cu salariile
18

25
Serbia primește o amânare de trei luni pentru compania petrolieră NIS, controlată majoritar de Rusia
25

1.669
Lukoil, salvată în ultimul moment? SUA prelungesc termenul limită pentru vânzarea activelor internaționale - și au deja un favorit
1.669

18
Producătorul Biofarm crește cu 14% în primele nouă luni și anunță planuri de extindere peste granițe
18

179
VIDEO Cristi Șelaru, consilier INS, despre dezastrul tăcut din economia României: Pe ce am dat peste un miliard de euro, deși putem să producem și noi
179

1.878
Cea mai mare ‘pierdere invizibilă’ din economia SUA: 80 de trilioane care nu au ajuns niciodată la oameni
1.878


















Comentează